Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
27. února 2018 17:53
Čas čtení 0:00
Jana S.

Na týdnu módy v Miláně se ocitla i malá štěňátka. Mělo to hlubší smysl, nebo byla použita jen jako doplněk?

MÓDA
Uložit Uložené

Boxer, Šiba Inu, Kavalír King Charles nebo malá Čivava v náručích modelek.

Před pár lety několik módních domů změnilo systém z tradičního ready-to-wear season na see now, buy now. Kolekce, které jsme mohli vidět na molech na týdnech módy, už nebyly dostupné v obchodech do doby, než přišla sezóna, ale bylo možné je zakoupit hned. Touto ideou se pravděpodobně řídil i kreativní ředitel značky Tod's, když na módní show podzim 2018 v Miláně poslal na molo modelky se štěňátky v náruči. Když většina hostů rozkošné psíky uviděla, měla chuť si je hned pořídit.

 

Príspevok, ktorý zdieľa Tod's (@tods),

Designéři se snaží stále více zaujmout různými neobvyklými detaily, kolekcemi či doplňky. Zatímco značka Gucci v kolekci podzim 2018 v Miláně použila na molu malé draky, chameleony a lidské hlavy, Tod's zvolila mnohem sladší verzi. Ne každá modelka však měla to štěstí nést malého pejska. Zatímco Gigi Hadid dostala Boxera, na její sestru Bellu nezbyl žádný. V doprovodu modelek se objevila i jiná čistokrevná plemena – Shiba Inu, Čivava i Kavalír King Charles španěl.

 

Príspevok, ktorý zdieľa Tod's (@tods),

 

Príspevok, ktorý zdieľa Tod's (@tods),

Bella Hadid tentokrát bohužel bez pejska

 

Príspevok, ktorý zdieľa Tod's (@tods),

 

Príspevok, ktorý zdieľa Tod's (@tods),

Jedním z důvodů, proč se tvůrci rozhodli pro malá štěňata, může být následující rok psa podle čínského kalendáře. Další, velmi přijatelnou možností, je nápad dostat do povědomí důležitost adopce psích miláčků. Na tuto myšlenku se hned vznesla vlna kritiky, protože adoptovat by se prý nemělo podle vzhledu psa, ani podle toho, zda jde o čistokrevné plemeno. Pes totiž není doplněk k oblečení, ani k životnímu stylu, ale živá bytost. Mnozí ochranáři se hned zamýšleli, zda bylo o zvířata postaráno, zda měla v zákulisí přístup k vodě a krmivu. Názor si každý udělá sám, my doufáme, že psíci na prohlídce tam byli z důvodu, který jim nijak neublížil.

Tod's není první značka, která použila na své přehlídce psy. V poslední době se stále více objevují na molech. Značka Gauntlett Cheng z New Yorku poslala své modely v doprovodu větších plemen na vodítku a Julien David použil na modelech masky psů.

Celá kampaň italské značky Tod's se nese ve znamení domácích mazlíčků

 

Príspevok, ktorý zdieľa Tod's (@tods),

Kompletní přehlídku si můžeš prohlédnout zde:

Domů
Sdílet
Diskuse