Macan se dočkal rozsáhlé modernizace.
Porsche Macan patří k tomu nejlepšímu, co na trhu máme. Tedy minimálně pokud se bavíme o jízdních vlastnostech středně velkého SUV. Jak se však říká, čas je nezastavitelný fenomén, a tak právě teď nadešel ten okamžik, kdy i Macan prochází modernizací. Ta je vskutku rozsáhlá, proto se nelze divit tomu, že i když jde jen o facelift, mnozí o něm hovoří jako o novém modelu.
Za přibližně 4 roky se z Macana těší více než 350 tisíc majitelů, rozhodně tak můžeme hovořit o úspěšném projektu, a to i přesto, že Porsche není moc o SUV modelech. Nejzásadnější optickou změnou jsou zadní propojené světlomety, které nově zapadají do nejnovějšího designového směrování značky. Macan se již v základu může pyšnit full-LED technologií, přičemž v přední části dále došlo ke zvětšení nasávacích otvorů.
Do nabídky za začlenilo několik nových barevných odstínů včetně laků Miami Blue, Dolomite Silver či Mambra Green, přibyly nové disky a nezvyklé detaily, které ve výsledku korespondují s vyjádřením automobilky – inspirací pro designéry byly modely 911, ale i hypersport 918 Spyder. Největšími změnami prošel interiér, kam se nastěhovala až 11" obrazovka. Tím pádem se výdechy klimatizace posunuly níže a decentní změny neobešly ani samotný středový tunel. V rámci příplatkové výbavy je přitom možné sáhnout po sportovním volantu, který známe z modelů 911.
Díky snaze snížit hmotnost evidujeme nové hliníkové prvky podvozku, technici však zapracovali i na lepší izolaci, čímž mělo dojít k lepšímu odhlučnění. Z motorového prostoru v rámci faceliftu vypadává dieselový agregát, základní Macan disponuje výkonem 221 kW / 300 koní. Provedení Macan S s 3litrovým šestiválcem nabídne až 261 kW / 355 koní, zatímco varianta Macan Turbo s novým 2,9litrovým šestiválec nabídne 324 kW / 440 koní. Někdejší 3,6litrový šestiválec je tak minulostí.