Pochutina z oblíbeného meme může skončit u tebe doma.
Marketingový tým společnosti Dr. Oetker musí děkovat celému československému internetu za to, že se z krtkova dortu stala během několika týdnů legenda. Nebylo k tomu třeba investovat statisíce do propagace, zcela postačovalo, že se Dr. Oetker se svým dortem stal obětí vtipného meme obrázku.
Muže s infarktem šel zachraňovat doktor, ze kterého se nevyklubal zdravotník, ale pouze Dr. Oetker nabízející krtkův dort. Namísto hlasitého povzdechu však kolabující muž vyhrkne: „Mňam dopíči.“ A meme bylo na světě.
Markeťáci Dr. Oetkera přitom situaci pozorně sledovali. Krtkův dort zasáhl miliony lidí na sociálních sítích a samotný Dr. Oetker rozumně přiléval benzin do ohně, když občas některý z vtipných obrázků komentoval. Možná jsi dosud ani nevěděl, co vlastně krtkův dort je, a tak ti chce společnost dát prostřednictvím Instagramu šanci vyhrát několik balíčků výrobků. Cítím pochutinu, jak by konstatoval jeden opičák.
Konkrétní pravidla soutěže už najdeš přímo v příspěvku, ale Dr. Oetker slíbil, že mezi balíčky najdeš i krtkův dort. Pokud ho však náhodou nevyhraješ, pak se ti zřejmě bude hodit informace, že dort o hmotnosti 410 gramů se prodává za 79,90 Kč.
Mimochodem, přidávají se do něj banány, takže rovnou můžeš odpověď zavěsit pod instagramový příspěvek o soutěži.