Půjde o vlastní divizi, v rámci níž má hlavní slovo právě slavná zpěvačka.
Snad nejslavnější zpěvačka na světě Beyoncé oznámila spolupráci s adidas. V žádném případě však neočekávej miniaturní kolekci s několika kousky, Bey plánuje gigantickou značku. V rámci spolupráce oživí svou někdejší značku Ivy Park. V podstatě půjde o něco jako Yeezy nebo Y-3.
Značku Ivy Park v minulosti vedla s britským podnikatelem Philipem Greenem, který spoluvlastní oblíbené značky prodejců rychlé módy Topshop a Topman. Spolupráci rozvázala po obviněních ze sexuálního obtěžování a rasového zneužívání, kterého se měl Green dopouštět. Značky se vzdala a loni ji od něj odkoupila.
Na adresu společné divize s adidas dodává: „Je to moje životní spolupráce. adidas má obrovské úspěchy v posouvání kreativních hranic. Sdílíme stejnou filozofii, klademe kreativitu, růst a sociální odpovědnost do popředí podnikání.“
Společně s adidas budou pracovat na jedinečném, dobře řízeném programu zaměřeném na posílení a vytvoření půdy pro další generaci sportovců, umělců a návrhářů. Bude Ivy Park konkurencí Rihanniny značky Fenty, na které spolupracuje s Puma?