Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 18. 10. 2019 svátek má Lukáš

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Tech - Hry
3
Dominik Vetrák
26. září 2019, 19:51

10 minut z hraní The Last of Us 2 odhaluje psy, nové herní mechaniky, obrovské levely a krásnou grafiku

Média měla možnost zahrát si dva levely ze hry a byla z nich nadšená. Hra však nebude mít multiplayer.

Dominik Vetrák
26. září 2019, 19:51
10 minut z hraní The Last of Us 2 odhaluje psy, nové herní mechaniky, obrovské levely a krásnou grafiku
Zdroj: Naughty Dog
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Před dvěma dny se konalo State of Play, zároveň ale Naughty Dog uspořádalo v Los Angeles Media Event pro The Last of Us Part II. Vybraní žurnalisté a herní novináři si mohli zahrát téměř 3 hodiny hry ve dvou levelech. Jeden byl otevřenější, na předměstí Seattlu, druhý během úvodních hodin hry, kdy Ellie s Dinou zkoumají okolí Jacksonu.

 

 

Všichni se shodují na tom, že jde o nesmírně ambiciózní titul. Mnohem větší, než v případě prvního dílu. Prostředí jsou značně rozšířenější a otevřenější. Nejen to, autoři se zaměřili i na obohacení gameplaye po vertikální stránce. Ellie tak může vejít do většiny budov a překvapit tak nepřátele z každé možné strany. Ti ji však následují úplně všude, k čemuž jim dopomáhají psi.

 

Zobrazit galerii 11 galeria


Správně, velkou novinkou v pokračování je přítomnost psů. Ti jsou schopni vystopovat Ellie, kdekoliv se pohne. Na lehčích obtížnostech bude k dispozici, podobně jako v jednotce, mód naslouchání. Hráč tak může objevit nepřátele zpoza stěn a naplánovat si tak postup. A právě tehdy bude možné vidět stopu svého pachu, který psi zachytí a pomalu ho následují, dokud tě neobjeví. Žádné nekonečné kempování s lukem a šípy tedy nehrozí (pokud šípem prostřelíte nepříteli hlavu a nezlomíte ho, můžete si jej z něj zase vytáhnout).

 

The Last of Us 2 nebude mať multiplayer. 10 minút gameplay záberov ohuruje revolučnými mechanikami a krásnou grafikou

 

Psy nebude možné zabít z okolí ve stelth módu. Hráče hned vycítí, a tak je budeš muset buď ignorovat, zabít z dálky, nebo využít luk. V každém případě, zabíjet psy nebude nic příjemného, o čemž tě přesvědčí i jejich majitelé. Jakmile jednoho z nich zabiješ, jeho majitel k němu přiběhne a začne ho „oplakávat“. Na druhou stranu, pokud zabiješ prvního člověka, pes se k němu přitulí a bude smutný. 

 

Kromě psů nám studio představilo i nový typ clickera – Shamblera. Vydávají toxický plyn a při zničení vybuchují. Jsou však pomalejší, ale snesou více útoků.

 

 

Podobně jako v DLC Left Behind, dvojka nabídne možnost nalákat nepřátele k infikovaným a zbavit se tak obou frakcí. V základní hře střídaly střety s nepřáteli střety s clickery a jinými, nikdy ne najednou. Hráč tak bude moci přistoupit ke hře takticky. Nepřátel je ale více, což je vzhledem ke zvětšení oblastí logické.

 

Podobně jako v jednotce, i zde je hráč nucen být v pohybu, i když se na to tentokrát klade mnohem větší důraz. Skupinky nepřátel jsou koordinovanější, více spolu komunikují, využívají psy a snaží se Ellie obklíčit. AI je oproti jednotce úplně překopané, takže je třeba se připravit na nový přístup k stealthu a combatu jako takovému.

 

Pár detailů: 

  • Ellie může craftovat tlumiče pro zbraně.
  • Každé zranění negativně ovlivňuje její fyzičku i jiné faktory.
  • Důležitou novinkou je možnost lehnout si. Je tak možné skrýt se ve vysoké trávě a útočit / plížit se odtud.
  • Hra má tlačítko určené speciálně na vyhýbání se útokům.
  • Ellie má pořád svůj nůž, neláme se tak jako v jednotce Joelovi.

 

Není třeba se bát, že by šlo o zcela jinou hru. TLoU 2 se údajně hraje podobně jako jednotka. Akorát jde o upgrade v každém směru. Hra vychází exkluzivně na PS4 21. února 2020 s českými titulky. Titul však nebude mít multiplayer, a to přesto, že nám to vývojáři několikrát slibovali. Je možné, že se ho dočkáme později.

 

Náhledový obrázek: Naughty Dog Tagy: The Last of Us Part II
Ohodnoť článek
11
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.