Toyota v následujících měsících rozšíří portfolio známého sporťáku o dvoulitrový derivát.
Znovuzrození legendární Supry provází většinou kritika. Může za to zejména skutečnost, že Toyota se při vývoji nové generace spojila s BMW. Není totiž žádným tajemstvím, že Supra je do velké míry převlečená Z4 se střechou. Je ale třeba přiznat, že Japonci se při vývoji nemohli spojit s nikým lepším. Bavoři mají v oblasti obdobných sportovních aut dlouholeté zkušenosti.
Dnešní doba navíc počinům tohoto druhu jednoduše nepřeje, takže i ti největší hráči se musí spojovat, jinak by takové automobily už nevznikly. O tom, jak nová Supra fantasticky jezdí, se bavit ani nemusíme. Nyní nám Toyota servíruje další verzi. Jak se předpokládalo, jde o Supru s dvoulitrovým čtyřválcem, který bude v Evropě představovat základní provedení.

Dosavadní šestiválec o 340 koních nahrazuje dvoulitrový čtyřválec s jedním twin-scroll turbodmychadlem. Jak jistě tušíš, i v tomto případě jde o agregát, který pochází z dílny BMW. Konkrétně z modelů jako 330i či Z4 30i. Motor s označením B48 disponuje v Supře výkonem 190 kW / 258 koní a 400 N.m. Absence přibližně 82 koní znamená pochopitelně i horší čas při zrychlení z 0 na 100 km/h – 5,2 sekundy oproti původnímu údaji 4,3 s.
Maximální rychlost je nadále, již tradičně, omezena na úrovni 250 km/h. I přesto, že šestiválcová Supra je fantasticky ovladatelná a vzkvétá agilitou, Toyota tvrdí, že právě o citelných 100 kilogramů lehčí čtyřválcový varianta má zaujmout ještě lepší ovladatelností a vyvážeností. Rozložení hmotnosti je na ideální úrovni 50:50. Silnou stránkou bude pochopitelně i nižší cena.

Už základní verze dostane 18" disky, sportovní sedačky čalouněné Alcantarou, ale i 8,8" displej infotainmentu. Z bezpečnostních prvků jmenujme například systém monitorující jízdu v pruhu, čtení značek, detekci chodců, nouzové brzdění či tempomat s adaptivní funkcí.
Adaptivní podvozek, aktivní diferenciál, head-up displej nebo 12 reproduktorů JBL budou už za příplatek. V úvodu prodeje se dvoulitrová Supra ukáže ve speciální, dvousetkusové edici Fuji Speedway. Její podstatou jsou černé 19" disky, červené třmeny brzd a kryty zpětných zrcátek, bílý metalický lak a červená kůže v kokpitu.