Není jasné, zda Wales Interactive vůbec hru nakonec uvedou na trh.
Tvůrci z Wales Interactive na Twitteru oznámili novou hru s názvem Gamer Girl. Trailer na novinku mnohé hráče překvapil, přestože princip hry je velmi jednoduchý. Abicake99 je streamerka, která hledá nového moderátora (tebe).
Budeš mít na starosti její komentáře, sledovatele, příjmy, ale časem i mnohem osobnější (a divnější) rozhodnutí, například zda má zvednout telefon, kdy a s kým může nebo nemůže jít ven. Ačkoliv podle tvůrců má hra poukázat na online šikanu, jako hráč bys měl podle traileru možnost Abicake99 i ublížit.
Nápad tedy sám o sobě není špatný, ale jak píše portál PCgamer, prvotní reakce na trailer byly tak negativní, že se firma zjevně rozhodla jakýkoliv marketing ukončit. Není jasné, zda trailer a hru předělávají, nebo to takto brzy vzdali. Po zhlédnutí traileru si však mnozí řekli, že je příliš divný, zvláštní a bizarní.
I'll find it hard to believe that in four years of development, nobody in the team pointed out creepiness in many aspects of the trailer, if not the entire game. Had you got onboard some experienced streamers who'll be brutally honest with you, they'll say this is not okay.
— Hardware BBQ (@HardwareBBQ) July 18, 2020
Někteří trailer kritizovali, prý zesměšňuje hráčky
Někteří uživatelé na Twitteru si podle PCgamer stěžovali, že trailer na Gamer Girl zlehčuje a parodizuje ženy v hráčském světě. Lidé z Wales Interactive na to zareagovali a v několika příspěvcích na sociální síti vysvětlili, že opak byl jejich záměrem. Prý se snaží poukázat na problematiku „toxického prostředí, které se často může objevit v online světě“ díky anonymitě.
Gamer Girl is about the impact user comments and actions have on a streamer’s mental health and wellbeing. The reason why FMV Future created the game was to raise the issue of the toxic environment which can often appear online behind the anonymity of a username...
— Wales Interactive (@WalesInter) July 16, 2020
Krátce po své obhajobě však firma stáhla nejen trailer, ale pozastavila úplně všechny marketingové aktivity. Disk Google s materiály pro média smazali, oznámení na webu zmizelo také..
Hra měla být původně na trhu v září. Momentálně je však všechno nejisté a dokud se zástupci firmy k situaci nevyjádří, nebudeme vědět víc.