
Nové IS 500 F Sport Performance od Lexusu dostalo pětilitrovou atmosféru. V Evropě se ale prodávat nebude
Modelová řada IS se představuje ve vrcholné verzi F Sport Performance.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Nové IS 500 F Sport Performance od Lexusu dostalo pětilitrovou atmosféru. V Evropě se ale prodávat nebude
Modelová řada IS se představuje ve vrcholné verzi F Sport Performance.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Lexus loni představil značně obnovenou modelovou řadu IS, která ve výsledku nabrala na atraktivnosti. Japonský výrobce ale avizoval, že nové IS na evropském trhu prodávat nebude. S největší pravděpodobností za tím stojí přísné emisní normy, kterým se očividně některé modely značky Lexus nevyplatí přizpůsobovat.
Japonci v úvodu roku prohlásili, že pro rok 2021 chystají hned 3 nové modely s písmenem F v názvu. Prvním z nich je verze IS 500 F Sport Performance, která v tomto okamžiku přichází na svět. Seznamujeme se tedy s vůbec prvním počinem z nové sportovní modelové řady F Sport Performance nahrazující předešla F. Jeho pointou není nic jiného než atmosférický agregát 5.0 V8.

V případě novinky Lexus IS 500 F Sport Performance se bavíme o výkonu 351 kW / 478 koní (při 7 100 ot./min) a točivém momentu 535 Nm. Atmosférický motor umožní IS akcelerovat z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy, o maximální rychlosti se výrobce zatím nezmínil.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1881 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉMPo vizuální stránce se pětilitrové IS- vyznačuje ještě vyzývavějším a agresivnějším zevnějškem. Poznávacím znakem jsou nejen čtyři koncovky výfuku tradičně umístěné diagonálně, ale i 19" disky Enke či vyšší přední kapota.


Platí ale, že zatímco o klasickém Lexusu IS v obnoveném podání se stále spekuluje zda dříve nebo později přijde i na evropský trh, v případě osmiválcového variantu IS 500 je již nyní na beton jasné, že jeho primárním odbytištěm bude americký trh. Ostatně, byl by to zázrak, kdyby se osmiválcový model střední třídy prodral přes emisní normy do Evropy, když víme, že kvůli nim u nás skončila už i 6/8válcová třída C.
Zobrazit galerii 6

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.


