Být kurýrem je někdy obtížné.
Pokud jsi někdy pracoval ve službách, určitě ses také občas setkal se skutečně bizarními požadavky klientů. Někteří se snaží být jen násilím vtipní, jiní zase zkoušejí aplikovat svou kreativitu v rámci objednávky a někteří mají skutečně divné požadavky.
Ve spolupráci s online kurýrní službou Wolt jsme pro tebe proto vybrali pár vtipných a místy až bizarních požadavků, které zákazníci uvedli k objednávce nebo přímo v hodnocení, případně v komunikaci s kurýrem. Vychutnej si s námi přehled toho nej, co denně kurýři Woltu zažívají.
Ztracený čip od dveří, ale i objednávka do nemocnice
Při doručování se může stát leccos. Například pokud je zákazník skutečně líný.
Bizarně může vypadat i tato konverzace mezi kurýrem a zákaznickou podporou, kdy jídlo doručoval kurýr Woltu do nemocnice a zákazníkem byl pacient. Ten měl ale zrovna vyšetření a nemohl proto jídlo vyzvednout.
Kurýr, který poradí, pomůže, ale také obejme
Požadavky, které mají zákazníci, jsou někdy nadstandardní, jindy zase jde o extra službu, která ale potěší na duši. Jako například v tomto případě, kdy zákaznice žádala o zlepšení dne...
Život přináší různé filozofické otázky. Například zda kurýr jezdí, i když je zrovna větrno...
...nebo například, když si zákazník není jistý, zda udělal dobře, že se přestěhoval do Brna.
Kurýři Woltu si však musí projít i různými dalšími požadavky, které se snaží splnit, pokud je to v jejich silách.
Někdy je třeba zákazníkovi pouze trochu pomoci v jeho situaci. Například pokud chybí kondomy. Mimochodem, ty se dají přes Wolt také objednat.
No a v době pandemie se zkrátka některé věci nedoručují. Alespoň zákazník ví, že se nemusí bát o své zdraví.
Wolt nově umožňuje kromě restaurací nákup také z obchodů. Obzvlášť divně tedy musel vyznít požadavek kurýra, který žádal o pomoc.
Káva, která chutnala jako paprika
Zákazníci bývají kreativní v hodnoceních, která udělují po doručení jídla. Jedna zákaznice si stěžovala na to, že obdržela pouze dvoje hranolky namísto dvou! Další zákazník si zase objednal vafli, kterou přirovnal konzistencí k žabkám.
Jedno z nejlepších hodnocení, o které se kurýři Woltu podělili, bylo zákaznické hodnocení kávy ze známého řetězce, která byla údajně nechutná, což je prý neobvyklé. Zvláštní chuť si tento turista odůvodnil tím, že možná kavárna udělala chybu, protože káva chutnala jako paprika.
Zákaznickou podporu Woltu rozhodně pobavilo i hodnocení zákazníka, který si servítky rozhodně nebral.
Jiní jsou zase ve svých hodnoceních konkrétní, výstižní a nebojí se ani přijít s odvážnými přirovnáními.
Když píšeš kámošovi nebo mamce, ale pošleš to Woltu
Alkohol a mobil k sobě rozhodně nepatří. Výsledkem jsou zprávy s ničivým obsahem, které prostě nevezmeš zpátky. Jako například tito zákazníci...
Zákazníka někdy trápí problém, o němž má potřebu informovat zákaznickou podporu i několikrát po sobě.
Na závěr má Wolt i pár milých příhod. Ty se dějí většinou při doručování narozeninových zásilek.
A kurýr samozřejmě přání zákazníka ochotně splnil :)
Wolt je online kurýrní služba pro rozvoz jídla, která byla založena v roce 2014 ve Finsku. V současnosti působí ve více než 20 zemích včetně Česka, kde spolupracuje s více než 2 000 podniky a rozváží jídlo v osmi městech — Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni, Liberci, Hradci Králové a v Pardubicích.
Pokud máš i ty nějaký vtipný zážitek s kurýrem nebo zákaznickým servisem Woltu, poděl se o něj s námi v komentářích.