Součástí prezentace kolekce About Love je i zpěvaččin manžel Jay-Z a vzácný obraz od Jeana-Michela Basquiata.
Beyoncé a Jay-Z patří mezi nejvyhledávanější páry v americkém showbyznysu a nyní se společně stali tvářemi značky Tiffany & Co. Bok po boku září v kampani s názvem About Love a kromě nich poutá pozornost zejména 128,54karátový diamantový šperk na zpěvaččině krku.
Beyoncé se v rámci focení změnila na Holly Golightly, kterou ve filmu Snídaně u Tiffanyho ztvárnila herečka Audrey Hepburn. Vzácný kámen, který objevili ještě v roce 1877 na území Jižní Afriky, měla na sobě jako první Afroameričanka.
Před skoro 40letou rodačku z Houstonu měly tento klenot na sobě jen Mary Whitehouse, zmiňovaná Audrey Hepburn a Lady Gaga. Jeho hodnota se odhaduje na 600 milionů korun.
Podle tiskové zprávy klenotnictví Tiffany & Co. diamant vůbec poprvé představili v reklamní kampani. Skvělou kulisou k elegantním outfitům a luxusním šperkům byl obraz ze soukromé sbírky umělce Jeana-Michela Basquiata s názvem Equals Pi, který připomíná barevný odstín typický pro firmu z portfolia konsorcia LVMH. Dílo nebylo nikdy předtím vystaveno na veřejnosti a jde o výjimečný moment hodný celé kampaně.