Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
24. srpna 2021 20:08
Čas čtení 1:00
Richard Balog

Beyoncé má v kampani Tiffany & Co. 128karátový diamantový šperk jako první Afroameričanka

Beyoncé má v kampani Tiffany & Co. 128karátový diamantový šperk jako první Afroameričanka
Zdroj: Mason Poole/Tiffany & Co.
MÓDA
Uložit Uložené

Součástí prezentace kolekce About Love je i zpěvaččin manžel Jay-Z a vzácný obraz od Jeana-Michela Basquiata.

Beyoncé a Jay-Z patří mezi nejvyhledávanější páry v americkém showbyznysu a nyní se společně stali tvářemi značky Tiffany & Co. Bok po boku září v kampani s názvem About Love a kromě nich poutá pozornost zejména 128,54karátový diamantový šperk na zpěvaččině krku.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Beyoncé se v rámci focení změnila na Holly Golightly, kterou ve filmu Snídaně u Tiffanyho ztvárnila herečka Audrey Hepburn. Vzácný kámen, který objevili ještě v roce 1877 na území Jižní Afriky, měla na sobě jako první Afroameričanka.

Před skoro 40letou rodačku z Houstonu měly tento klenot na sobě jen Mary Whitehouse, zmiňovaná Audrey Hepburn a Lady Gaga. Jeho hodnota se odhaduje na 600 milionů korun.

Podle tiskové zprávy klenotnictví Tiffany & Co. diamant vůbec poprvé představili v reklamní kampani. Skvělou kulisou k elegantním outfitům a luxusním šperkům byl obraz ze soukromé sbírky umělce Jeana-Michela Basquiata s názvem Equals Pi, který připomíná barevný odstín typický pro firmu z portfolia konsorcia LVMH. Dílo nebylo nikdy předtím vystaveno na veřejnosti a jde o výjimečný moment hodný celé kampaně.

Domů
Sdílet
Diskuse