Do akce se přihlásilo více než 60 kaváren z celé republiky.
Proti klimatické krizi lze bojovat různými způsoby a své o tom ví projekt Rostlinně, který ve spolupráci s gastro distributorem Green Heads zahajuje již druhý Měsíc bez příplatku. Co to znamená? Kavárny, které se do projektu přihlásí, ti během měsíce září do kávy nabídnou rostlinné alternativy kravského mléka zcela zdarma. Vyzkoušej to i ty a přesvědč se, že i káva se sójovým mlékem chutná skvěle.
Rostlinně se rozhodlo navázat na úspěch z března tohoto roku, kdy po celé české republice proběhl první Měsíc bez příplatku. Rostlinné mléko se sice zařadilo do běžné nabídky většiny kaváren, ale standardem bývá, že za tuto šetrnější variantu musíš zaplatit mnohdy i o 20 korun více. Proto si mnozí do své kávy raději dají kravské mléko a tomu rostlinnému ani nedají šanci, což je však podle Rostlinně chyba.
„Odezva byla báječná. V březnu jsme registraci otvírali jen pro třicet podniků a setkali jsme se s velkým převisem. I proto jsme druhou edici otevřeli pro neomezený počet kaváren. Dostávali jsme skvělou zpětnou vazbu od samotných podniků ale i zákazníků a zájem médií nás moc potěšil. A přesně to bylo a stále je cílem akce – dostat rostlinné varianty kravského mléka do povědomí a nabídnout příležitost se s nimi lépe seznámit,“ uvedla Marianna Slováková, projektová manažerka Rostlinně.
Tento rok se do projektu zapojilo více než 60 kaváren, přičemž další stále přibývají. Ty, které o akci projeví zájem, dostanou od Green Heads startovní balíček rostlinných nápojů nebo slevu na nákup a Rostlinně je na webu uvede ve svém přehledu míst, kde si do kávy můžeš dát rostlinné mléko zdarma. Snadno se tak dozvíš, kde můžeš vyzkoušet něco nového, šetrnějšího k naší planetě, a to zcela zdarma.
Vedle malých kaváren z celé České republiky se do zářijového Měsíce bez příplatku zapojil i Starbucks, který ti rostlinnou variantu nabídne přes dovážkovou službu Wolt. „Obliba upravit si nápoj podle své chuti, buď mléčnou alternativou, nebo toppingem, je u dovážkových služeb až o 50 procent vyšší než při návštěvě kavárny. Dává nám tedy smysl se k akci připojit právě v tomto prodejním kanále a umožnit zákazníkovi bezplatně najít ideální mléčnou alternativu ke svému oblíbenému nápoji,“ říká Brand Manager Starbucks CZ/SK Michal Holotík.
Pokud chceš tedy udělat něco dobrého pro sebe i naši planetu, vyzkoušej rostlinné mléko a uvidíš, že už nebudeš chtít jiné. Skvělou chuť alternativ kravského mléka podtrhuje i fakt, že v posledním desetiletí prodej rostlinných mlék stoupl o 331 %, a je tak zřejmé, že se k této zdravé variantě uchyluje čím dál více lidí.