Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Čteš poslední stranu článku:
Fenomén J-beauty: Toto jsou TOP produkty japonské kosmetiky, které stojí za vyzkoušení

Canmake Tokyo

U sluneční ochrany ještě chvíli zůstaneme. Přestože ty korejské v posledních letech ovládly sociální sítě, několik japonských se jim vyrovná. Mezi nimi i Mermaid Skin Gel UV Moisturizing Sunscreen SPF 50+. Tento „opalovák“ je bez parfemace a alkoholu, takže si jej zamilují i ​​lidé s citlivou kůží. Má přirozeně zářivý finiš, funguje i jako primer pod make-upem a hydratuje tak dobře, že pokud tě netrápí suchá kůže, v létě se obejdeš jen s ním, bez krému.

Má lehkou gelovou texturu, rychle se vpije a nezanechává bílé fleky. Je vhodný na tělo i na obličej.

 Mermaid Skin Gel UV Moisturizing Sunscreen SPF50+
Zdroj: Canmake Tokyo/Beautyholic.sk

Kosé

Kosé je japonská značka s dlouholetou historií, na kontě má mnohé známé linie. Ale jeden její produkt začátkem roku 2023 viděl každý, kdo alespoň jednou v životě olajkoval nějaký skincare obsah na sociálních sítích. Čisticí olej Softymo se svou výraznou růžovou barvou totiž na jistou dobu ovládl TikTok.

Doporučeno
Velký test kosmetických adventních kalendářů 2024: spočítali jsme, které se ti vyplatí Velký test kosmetických adventních kalendářů 2024: spočítali jsme, které se ti vyplatí 25. listopadu 2024 v 11:00

Účinně odstraní i tvrdohlavý make-up a výborně sedne i lidem s mastnou pletí. Recenzenti přísahají, že patří mezi ty nejlepší, které kdy vyzkoušeli. Obsahuje pět druhů olejů: olivový olej, jojobový olej, sezamový olej, světlicový olej a bambucké máslo.

KOSÉ Softymo Speedy Cleansing Oil
Zdroj: Kosé/Amazon

DHC

Tento japonský lovebrand se těší úspěchu i ve světě a na kontě má několik ocenění za své produkty. Má tradiční přístup k péči o pleť a propaguje 4krokovou rutinu: dva kroky k čištění a dva kroky (esence a krém) pro hydrataci.

Dvoufázové čištění, při kterém v první fázi použiješ produkt na bázi oleje a v druhé produkt na bázi vody, je běžná věc v Japonsku a také v dalších asijských zemích. Někteří říkají, že právě takové poctivé čištění vede k menšímu množství ucpaných pórů a černých teček a ke kýžené zářivé pleti. Není divu, že virálním produktem značky DHC je proto její Deep Cleansing Oil.

Jedná se o olejový odličovač s panenským olivovým olejem. Odstraňuje i voděodolný make-up, je bezpečný pro použití na oči. Jemnou masáží odstraníš i odumřelé kožní buňky a nadměrný kožní maz. Je to bohužel jediný produkt, který seženeš jen ze zahraničních e-shopů. Značka má pro mezinárodní klientelu oficiální obchod i na Amazonu.

Deep Cleansing Oil
Zdroj: DHC

SK-II

SK-II je prémiová japonská značka. Používá patentovanou složku PITERA™, která napomáhá hydratovat a zvlhčovat pokožku pro zdravý lesk. Je výsledkem přísně kontrolovaného fermentačního procesu a inspirována je starými mistry výroby saké. Fermentované složky jsou favoritem v japonské kosmetice a tento patent se podobá přírodním zvlhčujícím faktorům, které se nacházejí v lidské kůži.

Doporučeno
Vyzkoušela jsem virální náplasti na akné, které si oblíbil i Justin Bieber. Jsou satisfying videa z TikToku pravdivá? Vyzkoušela jsem virální náplasti na akné, které si oblíbil i Justin Bieber. Jsou satisfying videa z TikToku pravdivá? 18. října 2024 v 7:05

Top produktem značky je Facial Treatment Essence. Esence kromě hydratace zajistí pružnější pokožku a tím i zjemnění textury kůže a méně viditelné vrásky. Značku najdeš i na specializovaných e-shopech, které se věnují korejské a japonské kosmetice.

sk-ii Facial Treatment Essence
Zdroj: SK-II
Čti na předchozí straně
Dočetl jsi celý článek
Strana 2 z 2
Domů
Sdílet
Diskuse