Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Čteš poslední stranu článku:
Fenomén J-beauty: Toto jsou TOP produkty japonské kosmetiky, které stojí za vyzkoušení

Canmake Tokyo

U sluneční ochrany ještě chvíli zůstaneme. Přestože ty korejské v posledních letech ovládly sociální sítě, několik japonských se jim vyrovná. Mezi nimi i Mermaid Skin Gel UV Moisturizing Sunscreen SPF 50+. Tento „opalovák“ je bez parfemace a alkoholu, takže si jej zamilují i ​​lidé s citlivou kůží. Má přirozeně zářivý finiš, funguje i jako primer pod make-upem a hydratuje tak dobře, že pokud tě netrápí suchá kůže, v létě se obejdeš jen s ním, bez krému.

Má lehkou gelovou texturu, rychle se vpije a nezanechává bílé fleky. Je vhodný na tělo i na obličej.

 Mermaid Skin Gel UV Moisturizing Sunscreen SPF50+
Zdroj: Canmake Tokyo/Beautyholic.sk

Kosé

Kosé je japonská značka s dlouholetou historií, na kontě má mnohé známé linie. Ale jeden její produkt začátkem roku 2023 viděl každý, kdo alespoň jednou v životě olajkoval nějaký skincare obsah na sociálních sítích. Čisticí olej Softymo se svou výraznou růžovou barvou totiž na jistou dobu ovládl TikTok.

Doporučeno
Vyzkoušely jsme novou tekutou tvářenku, která trenduje na TikToku. Vyplatí se ji koupit? Vyzkoušely jsme novou tekutou tvářenku, která trenduje na TikToku. Vyplatí se ji koupit? 19. července 2024 v 9:30

Účinně odstraní i tvrdohlavý make-up a výborně sedne i lidem s mastnou pletí. Recenzenti přísahají, že patří mezi ty nejlepší, které kdy vyzkoušeli. Obsahuje pět druhů olejů: olivový olej, jojobový olej, sezamový olej, světlicový olej a bambucké máslo.

KOSÉ Softymo Speedy Cleansing Oil
Zdroj: Kosé/Amazon

DHC

Tento japonský lovebrand se těší úspěchu i ve světě a na kontě má několik ocenění za své produkty. Má tradiční přístup k péči o pleť a propaguje 4krokovou rutinu: dva kroky k čištění a dva kroky (esence a krém) pro hydrataci.

Dvoufázové čištění, při kterém v první fázi použiješ produkt na bázi oleje a v druhé produkt na bázi vody, je běžná věc v Japonsku a také v dalších asijských zemích. Někteří říkají, že právě takové poctivé čištění vede k menšímu množství ucpaných pórů a černých teček a ke kýžené zářivé pleti. Není divu, že virálním produktem značky DHC je proto její Deep Cleansing Oil.

Jedná se o olejový odličovač s panenským olivovým olejem. Odstraňuje i voděodolný make-up, je bezpečný pro použití na oči. Jemnou masáží odstraníš i odumřelé kožní buňky a nadměrný kožní maz. Je to bohužel jediný produkt, který seženeš jen ze zahraničních e-shopů. Značka má pro mezinárodní klientelu oficiální obchod i na Amazonu.

Deep Cleansing Oil
Zdroj: DHC

SK-II

SK-II je prémiová japonská značka. Používá patentovanou složku PITERA™, která napomáhá hydratovat a zvlhčovat pokožku pro zdravý lesk. Je výsledkem přísně kontrolovaného fermentačního procesu a inspirována je starými mistry výroby saké. Fermentované složky jsou favoritem v japonské kosmetice a tento patent se podobá přírodním zvlhčujícím faktorům, které se nacházejí v lidské kůži.

Doporučeno
Influenceři a influencerky šíří na internetu škodlivé mýty o opalování. Vyvracíme podle vědy 5 nejnebezpečnějších Influenceři a influencerky šíří na internetu škodlivé mýty o opalování. Vyvracíme podle vědy 5 nejnebezpečnějších 19. července 2024 v 7:00

Top produktem značky je Facial Treatment Essence. Esence kromě hydratace zajistí pružnější pokožku a tím i zjemnění textury kůže a méně viditelné vrásky. Značku najdeš i na specializovaných e-shopech, které se věnují korejské a japonské kosmetice.

sk-ii Facial Treatment Essence
Zdroj: SK-II
Čti na předchozí straně
Dočetl jsi celý článek
Strana 2 z 2
Domů
Sdílet
Diskuse