Firma s logem nakousnutého jablka Českou republiku miluje. Možná na ni není úplně zaměřena byznysově, oceňuje však tuzemské prostředí, které se jí líbí v reklamách.
Reklama, jejímž účelem je představit světu nedávno ohlášenou novinku iPhone 15, je postavena na výletu do Prahy, který turista zachycuje právě na nový telefon. Slavnostní představení přístroje je obecně velmi sledovanou událostí, k čemuž se pojí i sledovanost reklamy, jež za jediný den nasbírala na YouTube 1,8 milionu zhlédnutí.
Ve snímku se zdůrazňuje zejména displejová novinka Dynamic Island, která nahradila původní část s výhřezem na horní straně a také zvládne zobrazit různé funkce jako přehrávanou píseň či informaci o počasí. To se turistovi v reklamě hodí, jelikož když telefon vytáhne, jak uvádí Czechcrunch, na Slezské ulici na Vinohradech, začne pršet. Naštěstí má nový iPhone zvýšenou voděodolnost, která musela být zmíněna.
Dvojnásobný Telephoto zoom na 48megapixelovém foťáku zase natočil u budovy Správy tunelů TSK na Strahově. Odkazů na Českou republiku je zde ale více – společný chat pojmenovaný jako Prague Trip, fotografie z Panské skály nebo naplánovaný let v aplikaci Flighty z Prahy do Amsterdamu.
Nová reklama na iPhone 15 se tak přidává do série odkazů na Česko od firmy Apple, které jsme mohli zaregistrovat dříve. Vánoční reklamu třeba natočila v roce 2016 v Žatci, o rok později v Praze, na iPhone XR nebo k funkci App Tracking Transparency na Národní třídě.