Cena za 100 mililitrů je příjemných 14 dolarů, v přepočtu tedy zhruba 325 korun.
Nejnovějším produktem oblíbeného fastfoodu je parfém „No 11 Eau de BBQ“. Jedná se o limitovanou edici, která byla vytvořena na podporu nového hamburgeru v nabídce řetězce.
Eau de BBQ přichází se sloganem Opilý hlady. „Všichni to známe – ta nezaměnitelná vůně BBQ, která se line vzduchem, dráždí naše smysly a vyvolává v nás touhu po chuti uzené dobroty. Ale co kdybyste tuto neodolatelnou vůni mohli zachytit v láhvi,“ stojí na oficiálních stránkách KFC.
Vůně je kouřová a profil se skládá z vůně dřevěného uhlí a dřeva na uzení. Jak informoval deník New York Post, přestože je parfém zatím dostupný pouze na britském trhu, je již vyprodán. Společnost KFC bude vyřizovat online objednávky od 6. května. Lidé si jej mohli zakoupit také přímo v některých prodejnách. Objem 100 ml se prodává za 14 dolarů.
„Tento parfém je určen pro opravdové fanoušky KFC a BBQ, protože kdo říká, že vůně nemůže být zároveň dobrá k olíznutí prstů?“ uvedla manažerka KFC Phoebe Syms.
Všechna procenta z prodeje půjdou na konto nadace KFC, která podporuje organizace dávající mladým lidem možnost budovat svůj potenciál a pozitivní budoucnost. Kromě parfému prodává společnost Kentucky Fried Chicken také sluneční brýle, otvírák na pivo a tričko s barvami a nápisy KFC.