Jana Horejšová spojila síly se značkou Ploom a společně v pražské La Fabrice představily upcyklovanou kolekci.
Při přehlídce návrhářka známá svou značkou On The Boat upozornila i na společenská témata, například ageismus, mateřství či sexualitu. Právě růžové třpytivé modely na zaběhnuté stereotypy odkazují.
Kolekce z netypických materiálů
„Nová spolupráce mi přináší i nové výzvy. Na módní přehlídku jsem vytvořila deset modelů z materiálů, které nejsou pro mé kolekce tolik typické. Jednotlivé kousky jsou kombinací pletenin, kabátů a košil v růžových, fuchsiových a lesklých barvách,“ řekla o kolekci Horejšová.
Osobnosti, které přehlídku navštívily, vyzdvihly i upcyklovaný materiál kolekce. „V modelu se cítím jako Alenka v říši divů, miluji, že je celý outfit upcyklovaný a postavený na udržitelnosti,“ prozradila například modelka a influencerka Veronika Kašáková.
Horejšová se svou značkou specializuje právě na upcyklované modely. Dříve působila v Pietro Filipi, prezentovala na pražském i pařížském Fashion Weeku v rámci doprovodného programu.