Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
1. října 2016 13:16
Čas čtení 0:00
Alis

Trojice podzimních módních kampaní značek Kenzo, Calvin Klein a Marc Jacobs, které musíš vidět

MÓDA
Uložit Uložené

Zajímavé zpovědi celebrit, odvázaný tanec a ukázka bizarnosti tvoří základy 3 nejlepších video kampaní sezóny.

I v této sezóně se mezi celosvětově uznávanými fashion značkami objevilo mnoho zajímavých kampaní. Vybrali jsme z nich 3 nejlepší, za nimiž je vidět hodně kvalitní práce, talentu a poslání. Začneme globální kampaní značky Calvin Klein, ve které se ukázaly mnohé talentované osobnosti (celkem až 29 lidí), mezi jinými i Kate Moss, Margot Robbie, Frank Ocean, Young Thug, Bella Hadid či Grace Coddington. O fotky a videa se postaral Tyrone Lebon. Videi se nesou rozhovory o lásce a flirtování, takže jsme se dozvěděli různé zajímavé informace, například zda se Margot cítí být sexy, nebo zda měla Kate už někdy zlomené srdce.

 
Značka Kenzo před měsícem vypustila reklamní video, které ihned vzbudilo pozitivní reakce. I když jde o reklamu na parfém, video jednoznačně patří do top trojky. Umělečtí ředitelé Carol Lim a Humberto Leon převedli svou vizi módy do jejich první vůně. Svět, jak ho představili, je plný odvahy, spontánnosti, překvapení, zábavy a pestrosti. Vyjadřuje svobodu projevu, rozmanitosti a kreativity. Režisérem videa je Spike Jonze a zahrála si v něm herečka Margaret Qualley, která takto měla možnost ukázat svůj talent. Mimochodem, chce být tanečnicí a evidentně má na to.


K zajímavým fashion videím tohoto podzimu bezpochyby patří i na první pohled bizarní reklamní kampaň Marc Jacobs. Objevily se v ní hvězdy jako Susan Sarandon, Missy Elliott, Cara Delevingne, Courtney Love, Marilyn Manson a jiní. Režisérem je Hype Williams. Podle Jacobse jednotlivci v kampani reprezentují kolektivní ztělesnění lásky, čestnosti, odvahy, síly, kuriozity a inspirace. Společně otevírají otázku, co je normální, přičemž zkoumají a posouvají hranice.

Domů
Sdílet
Diskuse