Vybrali jsme pár příkladů toho, jak může selhat lidský faktor a jak se tato práce dělat opravdu nemá.
Na československém internetu občas chtě nechtě narazíme i na stránky, díky kterým můžeme sledovat, že lidská neschopnost častokrát překračuje všechny hranice. Jasným důkazem je i facebooková stránka Grafický odpad, kde administrátoři shromažďují ty nejnepodařenější pokusy o jakousi zvláštní formu offline marketingu v podání nejrůznějších obchodů, provozoven i firem poskytujících služby. Pokud jste si dosud mysleli, že vrcholem nevkusu jsou různé divoké nápisy s použitím nejlevnějších fontů, velmi rádi vás vyvedeme z omylu a ukážeme vám, jak špatné to ve skutečnosti opravdu může být. Pojďme se tedy společně podívat na ty suverénně nejhorší pokusy o grafický design, které v konečném důsledku mají spíše kontraproduktivní efekt a jejichž autoři by si pravděpodobně zasloužili víc než jen vyhazov práce.
Začínáme zlehka
Geniální
To mi nevychází...
V jednoduchosti je krása
Cestovní kancelář. Jen pro případ, že by někdo náhodou nepochopil
Tak co, vybrali jste si?
ŽIČ
Kuk
Motýl
Na milimetr přesně
Rok vydání: 2009
Pozdravujeme do Trenčína
Možná jste pantofle
OBČER
SVENI
Z jako Oblečení
Když jsi nedával pozor na základech grafiky
Čím více fontů, tím více jsi grafik
POHÁR ÝKDALS
Dokonalé
Deváté pokračování série návodů pro grafiky