Vybrali jsme pár příkladů toho, jak může selhat lidský faktor a jak se tato práce dělat opravdu nemá.
Na československém internetu občas chtě nechtě narazíme i na stránky, díky kterým můžeme sledovat, že lidská neschopnost častokrát překračuje všechny hranice. Jasným důkazem je i facebooková stránka Grafický odpad, kde administrátoři shromažďují ty nejnepodařenější pokusy o jakousi zvláštní formu offline marketingu v podání nejrůznějších obchodů, provozoven i firem poskytujících služby. Pokud jste si dosud mysleli, že vrcholem nevkusu jsou různé divoké nápisy s použitím nejlevnějších fontů, velmi rádi vás vyvedeme z omylu a ukážeme vám, jak špatné to ve skutečnosti opravdu může být. Pojďme se tedy společně podívat na ty suverénně nejhorší pokusy o grafický design, které v konečném důsledku mají spíše kontraproduktivní efekt a jejichž autoři by si pravděpodobně zasloužili víc než jen vyhazov práce.
Začínáme zlehka

Geniální

To mi nevychází...

V jednoduchosti je krása

Cestovní kancelář. Jen pro případ, že by někdo náhodou nepochopil

Tak co, vybrali jste si?

ŽIČ

Kuk

Motýl

Na milimetr přesně

Rok vydání: 2009

Pozdravujeme do Trenčína

Možná jste pantofle

OBČER
SVENI

Z jako Oblečení

Když jsi nedával pozor na základech grafiky

Čím více fontů, tím více jsi grafik


POHÁR ÝKDALS

Dokonalé

Deváté pokračování série návodů pro grafiky
