Tradiční sedmičkový bavorák v netradiční konfiguraci.
Alpina v úvodu roku představila svou vlajkovou loď, a tedy jak je asi každému jasné, nejde o nic jiného než o vrcholnou limuzínu z Mnichova. Příchod nejnovějšího B7 Bi-Turbo xDrive se přitom nese v podstatně důležitějším duchu, jelikož jak samotné BMW řeklo, ani v nejnovější generaci řady 7 se verze M7 nedočkáme, neboť právě tuningová firma sídlící v Buchloe má tento model zastoupit. Nejdůležitější informaci tak tedy rozhodně zastupuje pohonná jednotka, kterou podle očekávání tvoří 4,4litrová V8 biturbo, tedy shodný agregát, jaký bychom našli i v M7, kdyby přece jen vznikla. Na rozdíl od „klasického“ 750 (L)i, z něhož vychází, však došlo k přidání nových pístů, sání, turbodmychadla či mezichladiče a výfukového potrubí. Výkonnostně se tím pádem dostáváme až na úroveň 447 kW / 608 koní, zatímco točivý moment disponuje hodnotou 800 N.m. Díky těmto parametrům, pohonu všech čtyř kol a přítomnosti špičkové 8stupňové automatické převodovky ZF zrychlí tento luxusní bavorák na stovku již za 3,7 sekundy, zatímco jeho maximální rychlost je až 311 km/h.
Sedmička navíc nadále plní svůj úkol luxusní limuzíny, o čemž svědčí i tyto fotografie pocházející z místního showroomu Alpiny v Abu Dhabí, kde tento počin poutá opravdu velkou pozornost. Může za to nejen exkluzivita modelu jako takového, ale i skutečnost, že jeho exteriér zdobí, na daný typ automobilu, relativně netradiční a vyzývavá barva. Křiklavě zelený odstín Java Green by na elegantní limuzíně čekal asi jen málokdo, navíc, daný lak je dominantou spíše konkurenčních modelů značky Audi. Samozřejmě nechybí decentní přední splitter, zadní lišta, čtveřice kulatých výfuků a bílý polep, který je neodmyslitelnou součástí úprav od Alpiny. Exteriér následně doplňují oblíbené 20" mnohopaprskové disky obuté do pneumatik Michelin Pilot SuperSport o rozměrech 255/40 vpředu, respektive 295/35 vzadu. Interiér se nese v duchu bledé kůže, světlého dřevěného obkladu a početného hliníku. Jak jinak, digitální budíky dostaly modrý podklad, přibylo pár plaket a nevšední longáč je na světě.