Kreativní logo je základem úspěchu.
Každá značka s cílem uspět na světovém trhu musí mít schopnost rychle a jednoduše se vrýt do paměti potenciálních zákazníků. Dennodenně podvědomě vnímáme stovky různých značek jen díky tomu, že na nás zapůsobilo například jejich logo a tyto následující to posunuly ještě o úroveň výš. Svým grafickým designérům při jejich tvorbě řekli, aby nechali volný průběh své kreativitě a pustili se do vytváření loga, které v sobě bude skrývat význam či ilustraci tak, aby o ní na první pohled člověk ani netušil. Některým se to nepodařilo, a proto bys tu jejich výtvory ani nenašel, a jiní zase zabodovali ideálně, čehož důkazem je například i propracované logo Toyoty, ve kterém bys našel všechna písmena tvořící název samotné značky.
Toyota celý svůj název inteligentně zakomponovala do jediného loga
Nikdy sis nevšiml, že Levi's na spodní straně svého loga zobrazuje zadek v riflích?
Dobrá grafická práce udělala z nápisu Tour částečně i cyklistu
Už z názvu vyplývá, že v této službě hraje roli špendlík a nevynechali ho ani z loga
Výrobce zmrzliny známý zejména za oceánem je proslavený svými 31 příchutěmi
Přepravní společnost Fedex v logu kreativně oznamuje, že se vždy hýbe dopředu
Tušil jsi, že se v hoře v logu Toblerone nachází medvěd?
Nejde jen o úsměv, ale o pomůcku při chápaní toho, že na Amazonu najdeš vše od A po Z
Kdyby sluchátka Beats nechala roztomilé oko a ústa v oficiálním logu, možná by se jim prodeje ještě o něco zvýšily