Čtvrtý model nesoucí označení Range Rover se dostal do rukou renomovaného úpravce.
Range Rover Velar je stále velkou novinkou, přitom jsme nejnovější přírůstek značky Land Rover mohli vidět už i na bratislavském autosalonu, kde poutal nemalou pozornost. V této době se tak nádherné SUV pomalu ale jistě začíná dostávat do showroomů po celém světě a jinak tomu není ani v našich končinách. Luxusní Brit, který byl představen pouze na letošním autosalonu v Ženevě, se těší obrovskému zájmu, za což mohou hlavně nejmodernější technologie a mimořádně zdařilé tvary. Ty se však známý tuner rozhodl v duchu svých tradic ještě vyšperkovat, navíc děje se tak v době, kdy byste jiné aftermarketové úpravy ještě hledali marně. Pravdou je, že to, na co se díváte, je pouze počítačová vizualizace, Lumma Design však tvrdí, že již v tomto okamžiku dokáže vozidlo takto upravit. Důvod jim nevěřit nemáme, ostatně v konečném důsledku se jedná o jeden z prvních oslavných počinů, kterým renomovaný úpravce slaví své kulaté, 30leté působení. A co model CLR GT Limited Edition s sebou přináší?
Jak už zaznělo výše, jde o optický balíček pro nejnovější Range Rover Velar. I přesto, že Velar si nadále zachovává svůj charakteristický tvar, drtivá většina exteriérových částí je nová. Tak například maska dostala úplně jinou, horizontálně řešenou strukturu, full-LED světlomety jsou zasazeny do zcela černého podkladu, no a vpředu přibyl masivnější nárazník s četným použitím karbonu, přičemž jeho spodní část vyplňuje široký splitter. Jak naznačuje vizualizace, SUV dostalo vysunuté blatníky a rozšířený rozchod kol, o kolik se ale zvětšila šířka vozidla, přesně nevíme. Víme však, že pod vystupujícími blatníky najdeme až 22" disky CLR Racing, které obouvají pneumatiky o rozměrech 305/35 R22. V duchu tradice vzadu evidujeme čtveřici velkých koncovek výfuků zasazených do karbonového difuzoru. Všechny exteriérové lišty a detaily dostaly černý obal, zatímco standardně černou střechu zakončuje rozměrný spoiler členitého tvaru. Úpravce dále hovoří o zásahu i do interiéru, počkejme si ale na finální úpravy, kdy se dozvíme a uvidíme více. Připomeňme, že pod kapotou se nacházejí zatím dvou a 3litrové agregáty s výkonem až 380 koní, později se dočkáme i V8