Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
3. května 2017 13:11
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

První tuning pro zbrusu nový Velar je na světě. Nejpůvabnější Range Rover přiostřuje Lumma Design

TECH
Uložit Uložené

Čtvrtý model nesoucí označení Range Rover se dostal do rukou renomovaného úpravce.

Range Rover Velar je stále velkou novinkou, přitom jsme nejnovější přírůstek značky Land Rover mohli vidět už i na bratislavském autosalonu, kde poutal nemalou pozornost. V této době se tak nádherné SUV pomalu ale jistě začíná dostávat do showroomů po celém světě a jinak tomu není ani v našich končinách. Luxusní Brit, který byl představen pouze na letošním autosalonu v Ženevě, se těší obrovskému zájmu, za což mohou hlavně nejmodernější technologie a mimořádně zdařilé tvary. Ty se však známý tuner rozhodl v duchu svých tradic ještě vyšperkovat, navíc děje se tak v době, kdy byste jiné aftermarketové úpravy ještě hledali marně. Pravdou je, že to, na co se díváte, je pouze počítačová vizualizace, Lumma Design však tvrdí, že již v tomto okamžiku dokáže vozidlo takto upravit. Důvod jim nevěřit nemáme, ostatně v konečném důsledku se jedná o jeden z prvních oslavných počinů, kterým renomovaný úpravce slaví své kulaté, 30leté působení. A co model CLR GT Limited Edition s sebou přináší?
 
Jak už zaznělo výše, jde o optický balíček pro nejnovější Range Rover Velar. I přesto, že Velar si nadále zachovává svůj charakteristický tvar, drtivá většina exteriérových částí je nová. Tak například maska ​​dostala úplně jinou, horizontálně řešenou strukturu, full-LED světlomety jsou zasazeny do zcela černého podkladu, no a vpředu přibyl masivnější nárazník s četným použitím karbonu, přičemž jeho spodní část vyplňuje široký splitter. Jak naznačuje vizualizace, SUV dostalo vysunuté blatníky a rozšířený rozchod kol, o kolik se ale zvětšila šířka vozidla, přesně nevíme. Víme však, že pod vystupujícími blatníky najdeme až 22" disky CLR Racing, které obouvají pneumatiky o rozměrech 305/35 R22. V duchu tradice vzadu evidujeme čtveřici velkých koncovek výfuků zasazených do karbonového difuzoru. Všechny exteriérové ​​lišty a detaily dostaly černý obal, zatímco standardně černou střechu zakončuje rozměrný spoiler členitého tvaru. Úpravce dále hovoří o zásahu i do interiéru, počkejme si ale na finální úpravy, kdy se dozvíme a uvidíme více. Připomeňme, že pod kapotou se nacházejí zatím dvou a 3litrové agregáty s výkonem až 380 koní, později se dočkáme i V8

Domů
Sdílet
Diskuse