PETA miluje kontroverzní reklamy.
Organizace PETA už několik let aktivně bojuje za práva zvířat a často se jí to daří dotáhnout až do extrémů. Její zástupci se neustále snaží upoutat pozornost provokativními kampaněmi, což se jim podařilo i minulý leden v reklamě, která chtěla poukázat na to, jak vegani vydrží v posteli mnohem déle. Hlavní myšlenkou kampaně je nejenže snaha o to, aby lidé přestali jíst maso z jakýchkoliv zvířat, ale i fakt, že konzumace masa a výrobků ze zvířat lidem zhoršuje zdravotní stav. Nejnovější kampaň, která dostala formu velkých billboardů, chce lidi přesvědčit, že jejich sexuální výdrž je přímo ovlivněna tím, co si přes den vkládají do úst. Billboardy proto zobrazují tři dvojice přímo v posteli, avšak mezi první z nich leží kus skotu, mezi tou druhou zase jedno prase a mezi třetí bílá slepice. Konzumace masných výrobků PETA spojuje s ucpáváním cév a zvyšováním cholesterolu, což nakonec zabraňuje dokonalému proudění krve v žilách a tepnách, a lidé pak zůstávají zklamaní z toho, že se jim při sexu dostatečně neprokrvuje každý potřebný orgán a ještě se i dříve unaví.
Is something interrupting your sex life? New PETA ads have a cheeky message for drivers. https://t.co/QJtBFaoo7h pic.twitter.com/FgQZd22Yvj
— PETA (@peta) 28. června 2017