13. listopadu 2017 v 23:06
Dušan Šutarík

První recenze na seriálového Punishera rozhodně nehýří nadšením. Dočkáme se zklamání?

Tentokrát to nebude tak jednoznačné...

Od premiéry Punisherovy sólovky ze stáje Marvelu a Netflixu nás dělí už doslova jen pár dní. Nedá se říci, že by očekávání diváků byla malá. Očekává se, že The Punisher bude patřičně drsný a nekompromisní krvák, který zaujme zejména dospělé. Hlavní roli si samozřejmě střihne Jon Bernthal. K dispozici už máme i první kritické reakce. Jak se tedy v očích recenzentů podařila sólovka drsného hrdiny?

Pokud jste čekali jednohlasné chvalozpěvy, tak raději trochu zchlaďte očekávání. Jason Stettner napsal, že The Punisher je „drsný a dobrý start pro tuto postavu“. Zároveň pochválil dobře vystavěnou minulost hlavního hrdiny a celkový příběh. Rohan Naahar souhlasí a dodává, že Bernthal je výborný a to nejlepší, co dělá, je, že dodává své postavě na lidskosti. Sonia Saraiya poznamenala, že v nejlepších chvílích se seriálový Punisher blíží marvelovské Jessice Jones.

Na druhé straně se objevily i méně spokojené reakce. Podle Liz Shannon Miller je seriál zbytečně dlouhý a Richard Gray souhlasně kývá hlavou: „Není tu dost příběhu, aby pokryl všech 13 epizod,“ napsal. „Přesto však seriál obsahuje jednoho z nejlepších hlavních herců vůbec.“ Alan Sepinwall byl také zklamán. „Co bohužel platilo už u Daredevila a marvelovských seriálech, které následovaly, Punisher má více epizod, než děje, jímž by je mohl naplnit.“ Cris Cabin zase seriál shrnul následovně: „Střídají se tu fascinující momenty s těmi nudnými až trapnými.“ No, uvidíme. Premiéru si The Punisher odbude 17. listopadu 2017.