Jordan již není druhou nejprodávanější sportovní značkou v zámoří a životní prostředí se mění k lepšímu.
Plastový odpad ohrožuje oceány hrozivým způsobem a my jsme velmi rádi, že se nachází stále více společností, které umí a jsou ochotné s tímto problémem bojovat. Jedním z nejodhodlanějších bojovníků za lepší životní prostředí je i značka adidas. Ta ještě v minulém roce představila progresivní model tenisek s titulem Parley, přičemž na výrobu jednoho páru bylo použito 11 plastových lahví.
Tkaničky, výztuha paty a vložka pod patou jsou vyrobeny taktéž z recyklovatelných PET materiálů nalezených v mořích a oceánech. Nejlepší na tom je, že výkonnost a pohodlnost zůstává nedílnou součástí designu modelů. Kolekce adidas Parley tak spojuje vynikající funkčnost a styl s cílem zvýšit povědomí o znečištění přírody a vod. Tento nápad sklidil velký úspěch a za vše mluví samotné statistiky.
Společnost adidas se v zámoří nově pyšní titulem druhé nejprodávanější sportovní značky s nárůstem až 31 % v rámci minulého roku. Aby toho nebylo málo, už zároveň víme, že adidas prodal až 1 milion tenisek vytvořených z oceánského odpadu, takže nejen oni, ale i každý hrdý majitel si může s čistým svědomím říci, že přiložil ruku k dílu.