Tenisky od Louis Vuitton nebo designérské kabelky jsou must-have záležitostí všech instagramových influencerek.
O trendech letošního podzimu se už napsalo nepočítaně. Dnes se však podíváme na konkrétní designérské kousky, které se v aktuální sezoně tyčí na instagramových profilech ženských celebrit, blogerek a všemožných módních nadšenkyň nejvíce.
Zatímco ještě nedávno to byly opasky od Gucci, chunky sneakers od Balenciaga nebo některé vybrané kousky od Vêtements, dnes jsou to například kabelky od Dior, doplňky v zářivých barvách od Prada nebo spodní prádlo s novým logem od Calvin Klein.
Balenciaga BB – od 18 tisíc korun
Balenciaga přináší trendy jako na běžícím pásu. Kromě tenisek Speed a Triple S však v dámském šatníku majetnějších žen září i různé siluety bot s logem BB. Na výběr jsou nazouvací mules, slingback s podpůrným poutkem vzadu nebo klasické lodičky.
Dior Saddle Bag – od 39 tisíc korun
Jeden z nejstylovějších kousků z přelomu století – ikonická kabelka od Dior ve tvaru jezdeckého sedla se v létě tohoto roku vrátila ve velkém stylu a způsobila hotové šílenství. Jde aktuálně o nejoblíbenější kabelku současnosti, která neustále přichází v nových provedeních.
Spodní prádlo od Calvin Klein – od 550 korun
S příchodem Rafa Simonse na post kreativního ředitele Calvin Klein prošel design notoricky známého spodního prádla skutečně cool úpravou. Podprsenky a kalhotky jsou v nabídce s novým logem a veřejnost ho přijala s otevřenou náručí. #MYCALVINS
Prada Fluorescent Nylon Clutch – od 18 tisíc korun
Prada jen nedávno představila svou nejnovější kolekci ve fluorescenčních barvách, které jsou aktuálně více než trendy. S jejím příchodem si spousta světových blogerek nejvíce oblíbila zářivé kabelky do ruky – clutch v neonových odstínech.
Louis Vuitton Archlight – 20 500 korun
Tenisky Archlight od Louis Vuitton jsou jedněmi z nejoblíbenějších kousků obuvi v letošním roce. Může za to unikátní design a masivní kampaň s Jadenem Smithem, navzdory které však zdomácněly spíše v dámských skříňkách s botami.