Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 12. 11. 2019 svátek má Benedikt

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Tech - Hry
1
Vladimír Mičuda
16. říjen 2019, 15:06

Fortnite smazali, čímž šokovali celý svět. Následně přišla prakticky nová hra a strhla na sebe pozornost herní komunity (Recenze)

To, co si dovolilo studio Epic Games, je nevídané.

Vladimír Mičuda
16. říjen 2019, 15:06
Fortnite smazali, čímž šokovali celý svět. Následně přišla prakticky nová hra a strhla na sebe pozornost herní komunity (Recenze)
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Milovaný i nenáviděný Fortnite to opět rozbalil ve velkém stylu. Posledních pár měsíců to už nebylo ono. Ano, Epic Games (EG) pravidelně každou sezónu přinášelo nové prvky do hry, vlévalo do ní obrovské peníze a offline akce nabraly na epičnosti. Nevyvolalo to ale takový rozruch ve světě her, jak tomu bylo v minulosti, kdy měla kreslená battle royale hra obrovský hype. Je to ale přirozené.

 

Z každé hry po čase vyšumí ta magičnost a hraní se překlopí do stereotypu. Růst komunity se zastaví a přijde stagnace, následně hra začne upadat a ztrácet aktivní hráče. Vývojáři z Epic Games ale od začátku razí svou vlastní cestu plnou nekonečných vylepšení. Přinesli novou battle royale hru přímo konkurující tehdy úspěšnému PUBG, který lámal rekordy.

 

 

Měla propojené různorodé prvky, což bylo do té doby nevídané. Ve hře jsi mohl stavět, střílet či tančit a to byly hlavní důvody, proč se dostala k širokým masám. Avšak ten nejhlavnější byl pravděpodobně to, že kreslená hra je zdarma. No nezkus ji.

 

Máme za sebou už 10 sezón a titul si prošel nejrůznějšími změnami. Zbraně přicházely a odcházely, pohyb po mapě byl stále jednodušší, až se z toho stala tak mobilní hra, že to místy bylo otravné. Pokud jsi s Fortnitem začínal třeba v deváté či desáté sezoně, bylo pro tebe prakticky nemožné hru vyhrát, resp. alespoň někoho zabít. A to se EG opravdu snažilo, aby hru vyhrála občas i nějaká lamka.

 

Přidávalo mechaniky, které lepším hráčům kazily hru, ale tím slabším pomohly dostat se alespoň z první zóny. Přišli roboti, lanovky, letadla, a nakonec vznikl chaos. Neustálé změny způsobily, že hratelnost utrpěla bolestivé rány.

 

Kapitola dva změnila základy hry

Lidé v EG si zřejmě řekli, že to takhle dál nemůže pokračovat. Vymysleli plán, jak hru prodat celému světu a zároveň jí vdechnout nový život. Po desáté sezoně všichni čekali jedenáctou. Přijde nový příběh, nové skiny, pár změn a vychytávek, které ten guláš ještě více zahustí. Klasika. Ale co se nestalo?

 

Na konci sezóny vyletěla do nebe raketa. Po krátkém divadle se všichni ve hře začali vznášet a jakási černá díra „vcucla“ celou hru i s mapou. Hráči před sebou měli jen černou obrazovku se světle modrým kruhem.

 

 

Co se to děje? ptali se streameři na Twitchi, když hra nefungovala už několik minut. Z minut se staly hodiny, Fortnite na sociálních sítích mlčel. To ale nebývá běžné, denně přidá několik příspěvků na Facebooku a Twitter. Pokud jsi zašel na stránku Epic games / Fortnite, našel jsi tam oficiální stream Fortnitu z Twitche. Čili černou obrazovku a kroužek.

 

 

Všichni byli zmateni, žádné hinty ze strany EG nebyly. Odrazilo se to na sledovanosti, Fortnite streamy praskaly ve švech. Dohromady miliony hráčů sledovaly své oblíbené streamery, aby se dozvěděli, co se to děje. I Halien, jeden z nejúspěšnějších slovenských streamerů, měl přeplněný Twitch. V jednom okamžiku ho sledovalo až 8 000 lidí.

 

Fortnite skončil

Nic se ale nedělo a takto to bylo celou noc. O battle royale hře začala psát média po celém světě. Na druhý den postupně přicházely leaky a potvrzovaly, co se šuškalo před jedenáctou sezónou. Nová mapa, návrat ke kořenům a vychytávky, které hru vylepšují, ale neubíjejí.

 

Fortnite neexistoval a šokovalo to celý svet. Následne prišla prakticky nová hra

 

Naposledy jsme se detailně podívali na hru koncem roku 2018. Tehdy začala v pořadí sedmá sezóna a slibovala výrazné změny, proto jsme Fortnite pořádně zmapovali. Přišla letadla, lanovky, sníh a magický meč. Od té doby uběhly další tři sezóny a změnilo se toho tolik, že bychom se nedopsali. Recenze před rokem nám ale poslouží k vypíchnutí toho, v čem se hra v nové kapitole změnila nejvíce a jasně ukáže, jak vývojáři změnili myšlení a hlavně směr, kam se chtějí v budoucnu ubírat.

 

 

Hru spustili ve úterý kolem oběda, v době, kdy bývá po celém světě online nejvíce hráčů. Pokud jsi ji už vyzkoušel, určitě sis všiml, že zmizela většina nástrojů a pomůcek, které ti usnadnily cestování po mapě. To je nejzásadnější změna hry a prakticky jsme se vrátili k jejím začátkům.

 

Fortnite neexistoval a šokovalo to celý svet. Následne prišla prakticky nová hra

 

Exkluzivní obsah pro předplatitele REFRESHER+
od 57,50 kč na měsíc
PŘEDPLATIT
Už máš předplatné? Přihlásit se
PROČ SI PŘEDPLATIT?

Co se dozvíš po odemknutí?

  • Jak vypadá nová mapa a co přibylo;
  • proč je více vody a na co slouží udice;
  • jaké skrýše přidaly;
  • proč se ti vyplatí těžit materiál a co přidali do DUO a SQUAD;
  • jaké bugy a glitche tě v nové kapitole čekají.

Náhledový obrázek: Fortnite Tagy: hry, recenzia, Epic Games, Fortnite
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.