Hallmark se nakonec za své původní rozhodnutí omluvil.
Televizní stanice Hallmark měla v rámci svého programu vysílat svatební reklamy, v nichž se kromě heterosexuálních párů objevily i páry stejného pohlaví. Tyto reklamní spoty nejprve odmítla.
Vlna negativních reakcí a potenciální bojkot od diváků ji však nakonec přivedl ke změně postoje, píše CNN. Původní rozhodnutí Hallmarku označil CEO Mike Perry za nevhodné a nad celou situací vyjádřil patřičnou lítost. Způsobení případné újmy bylo podle jeho vyjádření neúmyslné.
Hallmark se také přislíbil ke spolupráci s organizací GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) k tomu, aby dokázal lépe reprezentovat LGBTQ komunitu, do které se řadí i mnozí jeho diváci.
Svatební agentura Zola, která vytvořila zmíněné televizní reklamy, si stěžovala, že Hallmark upoutávky s heterosexuálními páry schválil, ale spoty s homosexuálními partnery dostaly zpočátku červenou. K této volbě měl Hallmark dospět po kampani konzervativního hnutí One Million Moms bojujícího za odstranění zmíněných reklam s homosexuály.
Nenápadným způsobem se k celé věci vyjádřil i streamovací gigant Netflix
Titles Featuring Lesbians Joyfully Existing And Also It’s Christmas Can We Just Let People Love Who They Love
— Netflix US (@netflix) December 15, 2019
Let It Snow
Merry Happy Whatever pic.twitter.com/LTwnHogkoJ