Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
18. prosince 2019 16:18
Čas čtení 0:00
Jakub Paulík

Televize nechtěla vysílat reklamu s líbajícími se nevěstami. Po kritice změnila názor

NEWS
Uložit Uložené

Hallmark se nakonec za své původní rozhodnutí omluvil.

Televizní stanice Hallmark měla v rámci svého programu vysílat svatební reklamy, v nichž se kromě heterosexuálních párů objevily i páry stejného pohlaví. Tyto reklamní spoty nejprve odmítla. 

Vlna negativních reakcí a potenciální bojkot od diváků ji však nakonec přivedl ke změně postoje, píše CNN. Původní rozhodnutí Hallmarku označil CEO Mike Perry za nevhodné a nad celou situací vyjádřil patřičnou lítost. Způsobení případné újmy bylo podle jeho vyjádření neúmyslné.

Doporučeno
Policisté chodí hlídat Prague Pride rádi, ve vzduchu se vznáší láska, říká mluvčí festivalu Policisté chodí hlídat Prague Pride rádi, ve vzduchu se vznáší láska, říká mluvčí festivalu 9. srpna 2019 21:00

Hallmark se také přislíbil ke spolupráci s organizací GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) k tomu, aby dokázal lépe reprezentovat LGBTQ komunitu, do které se řadí i mnozí jeho diváci.

Svatební agentura Zola, která vytvořila zmíněné televizní reklamy, si stěžovala, že Hallmark upoutávky s heterosexuálními páry schválil, ale spoty s homosexuálními partnery dostaly zpočátku červenou. K této volbě měl Hallmark dospět po kampani konzervativního hnutí One Million Moms bojujícího za odstranění zmíněných reklam s homosexuály.

Nenápadným způsobem se k celé věci vyjádřil i streamovací gigant Netflix

Domů
Sdílet
Diskuse