21. ledna 2020 9:11
Čas čtení 2:15

Recenze: Druhá série Sex Education

Recenze: Druhá série Sex Education

Nové části překonaly naše očekávání.

Sex Education nás loni velmi příjemně překvapilo. Žádná hloupá teenagerská show o nadržených dětech. Tedy, bylo to přesně takové, akorát ne hloupé, ale inteligentní a poutavé. Nemusíme mluvit o autenticitě, spíše o upřímnosti příběhu, postav a zábavě, jakou nám tvůrci doručili. Poznali jsme Otise, syna sexuální poradkyně, který na střední začal svým spolužákům dávat rady v oblasti sexu a všeho ostatního, ačkoli byl panic

Druhá série staví na pevných základech jednotky a daří se jí vyhýbat se stereotypu. Otisova a Maevina poradna stagnuje, ale jim to ani tak moc nevadí. Oba mají totiž dost osobních problémů, které zabírají veškerý jejich volný čas. Otisův vztah s Olou nefunguje ideálně, stejně jako vztah mezi jeho matkou a Jákobem. Maeve si musí najít cestu ke své matce a zpět do školy, no a do toho všeho se rozvíjejí další dějové linky načrtnuté v předešlé sérii, obzvláště Ericovy vztahy.

Pavel Kacerle pracuje pro Marvel. V domě Roberta Downeyho Jr. cvičil kung-fu a na Asgardu pracoval 15 hodin denně (Rozhovor) Pavel Kacerle pracuje pro Marvel. V domě Roberta Downeyho Jr. cvičil kung-fu a na Asgardu pracoval 15 hodin denně (Rozhovor) 6. května 2019 14:49

Recenzia: 2. séria Sex Education znova exceluje Pobavia ťa tínedžeri objavujúci svoje sexualitu a aj neuspokojení dospeláci

Po konci osmidílné 2. série si uvědomíš, že je hodně jiná. Maeve a Otis mají jen několik společných dialogů a často se na scéně ani neobjeví (to mě mrzelo asi nejvíc). Jejich dynamika ve společných scénách byla vždy úžasná a podpořila dialogy. Otis byl jako postava i jako teenager mnohem zajímavější, když stál po jejím boku. Doufáme, že se to ve třetí sérii zase napraví.

0/10