Po Michaelovi Jordanovi je Travis od roku 1992 další celebritou na menu nejznámějšího fast-food řetězce.
Minulý čtvrtek společnost McDonald's oznámila, že snaha přiblížit jejich jídlo lidem bude tentokrát cílená přes módu, komunitu a nejen potraviny. Proto se rozhodla spolupracovat se známým americkým raperem Travisem Scottem. Od 8. září do 4. října bude „Travis Scott Meal“ k dispozici na vybraných místech v USA, o čemž informuje portál Complex.
„Od nedosažitelnosti řady tenisek Nike přes spolupráci s gigantem General Mills, která se vyprodala za 30 sekund, až po rekordní virtuální sérii ve Fortnite, je Travis Scott definicí obrovské kultury,“ řekl hlavní marketingový ředitel McDonald's US, Morgan Flatley.
View this post on Instagram
Travis Scott vytvořil menu, které obsahuje Quarter Pounder burger (se sýrem, slaninou a salátem), středními hranolky s BBQ omáčkou a Sprite v hodnotě 6 dolarů.
Měsíční kampaň, kterou doprovází propracované logo, přináší možnost podpory charitativních organizací hlavně přes sociální sítě, kde má Travis přes 32 milionů fanoušků jen na Instagram.
Travis také přišel se speciální kolekcí oblečení pro členy McDonald's. Smutní nemusejí být ani fanoušci, protože si pro ně autor Astroworldu a McDonald's připravili merch k tomuto počinu. Samotný Travis se na spuštění kampaně v úterý objevil ve svém červeném Ferrari v Downey v Kalifornii, kde ho čekali jeho fanoušci.
travis scott in downey was probs the craziest thing pic.twitter.com/K3jS8W5FcB
— a(◠‿◠✿) (@medinaastrid24) September 8, 2020
View this post on Instagram