Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
3. října 2020 18:03
Čas čtení 0:44
Daniel Mikolášik

Okurka, použitá ponožka či děravý polštář v reklamě na Pornhub zpívají, abys je nepoužíval při masturbaci

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Místo nich si máš vybrat z bohaté nabídky sexuálních pomůcek z Pornhub obchodu.

Pornhub přichází s další ulítlou reklamou, tentokrát na jejich novou sadu sexuálních pomůcek a hraček pro dospělé. Najdeš v ní například vibrátory, anální kolíky, umělé vagíny, prsteny na penis či BDSM pomůcky. Téměř všechny mají na sobě logo Pornhub.

Novou kolekci sexuálních hraček pornografický gigant promuje tak, jak jsme zvyklí. Vtipně, výstižně a do jisté míry i bizarně. V dvouminutovém spotu zpívá několik „domácí předmětů“, abys je už konečně přestal používat na masturbaci, a místo nich si vybral z bohaté nabídky sexuálních pomůcek z Pornhub obchodu.

Doporučeno
Rapové hity, 47 knockoutů a šampion 4 váhových kategorií. Toto je legendární Roy Jones Jr., soupeř Mikea Tysona Rapové hity, 47 knockoutů a šampion 4 váhových kategorií. Toto je legendární Roy Jones Jr., soupeř Mikea Tysona 1. října 2020 17:08

Ve videu do upravené verze známé skladby The Bad Touch od americké kapely Bloodhound Gang s pozměněným textem zpívají například okurka, použitá ponožka, děravý polštář, sprchová hlavice, jablečný koláč či vibrační elektrický zubní kartáček.

Celá kampaň nese název „To není moje práce“. O režii se postarala influencerka Alice Moita a podle oficiální tiskové zprávy vycházejí všechny „poskvrněné“ předměty ve videu ze skutečných příběhů.

„Kvůli této kampani jsme provedli neuvěřitelné množství průzkumů. Procházeli jsme online fóra a stovky článků, abychom našli ty nejdivočejší předměty, které lidé rádi používají jako své sexuální hračky,“ uvedl David Martin Angelus, kreativní ředitel kampaně.

Domů
Sdílet
Diskuse