Portfolio nabízených verzí se zúžilo na 3 motorizace.
O tom, že Porsche pro svůj nejprodávanější model (přes 600 tisíc prodaných kusů) chystá druhou modernizaci v pořadí, se mluvilo už déle. Zajímavostí je, že Macan je na trhu v této generaci již od roku 2014 a očividně se ještě vůbec nechystá do důchodu. V době, kdy v rámci tradičních mezigeneračních cyklů přichází na řadu zcela nový model, v Zuffenhausenu vsadili na 2. facelift.
Ten přichází po 3 letech od toho předešlého, kdy německá sportovní automobilka značně vylepšila vzhled i techniku. Tentokrát jde spíše o kosmetické úpravy, které jsou vidět zejména na předním a zadním nárazníku. Čelní část je tak opticky rozšířená, zatímco vzadu Porsche černou plochou naznačilo až nečekaně velký difuzor. Drobné optické změny neobešly ani adaptivní Matrix LED světlomety, které jsou nově v základní výbavě. Do nabídky se začlenily nové odstíny karoserie a 19 až 21“ disky kol.

V interiéru se na první pohled může zdát, že je vše při starém, ale opak je pravdou. 10,9“ střední displej infotainmentu sice zůstal ve stejné velikosti, pod ním však došlo k nahrazení fyzických ovládacích prvků dotykovými plochami. Jinak tomu není ani v oblasti kolem řadicí páky, což má za následek, že kabina působí čistším a přehlednějším dojmem.
Nakonec jsou to nové dekory a styly prošívání v interiéru, v neposlední řadě pak obnovený volant. Jeho věnec a tvar se sice nemění, ramena s ovládacími prvky se nyní ale více podobají zbylým novinkám v portfoliu značky. Nemalé změny se nakonec odehrály pod kapotou. Po novém se totiž portfolio nabízených verzí zúžilo na 3 varianty:
- Macan — 2litrový čtyřválec s výkonem 195 kW/265 koní
- Macan S — 2,9litrový šestiválec s výkonem 280 kW/380 koní
- Macan GTS — 2,9litrový šestiválec s výkonem 324 kW/440 koní
Varianta S tak vsadila na agregát z předešlého GTS, zatímco GTS se stejným šestiválcem akorát jiným naladěním dorovnalo někdejší vrcholné Turbo. To se ovšem z nabídky od nynějška vytrácí, otázkou je, zda (a pokud ano), tak v jaké podobě se vrátí. Porsche totiž netají velké ambice s elektrifikací, proto již v roce 2023 má na trh přijít i čistě elektrický Macan. Modernizace s sebou přináší i jinak nastavené aktivní zavěšení, což má zaručit přímější reakce a ještě lepší jízdní zážitky.