Portfolio nabízených verzí se zúžilo na 3 motorizace.
O tom, že Porsche pro svůj nejprodávanější model (přes 600 tisíc prodaných kusů) chystá druhou modernizaci v pořadí, se mluvilo už déle. Zajímavostí je, že Macan je na trhu v této generaci již od roku 2014 a očividně se ještě vůbec nechystá do důchodu. V době, kdy v rámci tradičních mezigeneračních cyklů přichází na řadu zcela nový model, v Zuffenhausenu vsadili na 2. facelift.
Ten přichází po 3 letech od toho předešlého, kdy německá sportovní automobilka značně vylepšila vzhled i techniku. Tentokrát jde spíše o kosmetické úpravy, které jsou vidět zejména na předním a zadním nárazníku. Čelní část je tak opticky rozšířená, zatímco vzadu Porsche černou plochou naznačilo až nečekaně velký difuzor. Drobné optické změny neobešly ani adaptivní Matrix LED světlomety, které jsou nově v základní výbavě. Do nabídky se začlenily nové odstíny karoserie a 19 až 21“ disky kol.