9. listopadu 2021 16:00
Čas čtení 3:19
Martin Adam Pavlík

Narcos: Mexiko – 3. série (Recenze)

Narcos: Mexiko – 3. série (Recenze)

Jaká je poslední série oblíbeného seriálu?

Celosvětový boj s drogami trvá dodnes a nevypadá to, že by byl jeho konec v dohledu. Z gangsterů dělá stále chamtivější a zlověstnější šílence, kteří nemohou klidně spát a musí mít pistoli pod polštářem, přičemž jejich vize jsou stále více vzdáleny realitě. Časem si ale stejně uvědomí, že štěstí je vrtkavé a netrvá věčně.

Narcos: Mexiko

Z policejních agentů dělá frustrované a znecitlivělé nešťastné muže, kterým práce neumožňuje normálně fungovat ve vztazích či v manželstvích a dostávají se proto do stále většího marasmu, což vede k nevídané zuřivosti a chuti po pomstě, při které se snadno ztrácí rozdíl mezi dobrem a zlem. Sledovat příběhy těchto postav v seriálu nás proto možná baví sledovat z obývacího pokoje, ale asi bychom si to s nimi vyměnit nechtěli.

Obavy byly zbytečné

Když v roce 2018 odvysílali první sérii Narcos: Mexiko, přišly s ní i otázky a pochybnosti o tom, zda vůbec dokáže konkurovat svému předchůdci, tedy seriálu Narcos. Ten nás všechny absolutně pohltil již v roce 2015 svou přímočarostí, zábavným podáním důležité historie, ale zejména fantastickým hereckým výkonem herce Wagnera Moury, představitele Pabla Escobara. Pro tuto roli se přímo narodil.

Jakékoliv obavy ale byly naprosto zbytečné. Narcos: Mexiko přineslo do již bohatého portfolia filmů a seriálů o světě narkobaronů svěží vítr. Tvůrci si získali fanoušky zejména tím, že šlo o ještě o něco drsnější, krvavější a autentičtější zpracování, přičemž se nevyhnuli silné psychologické linii, která skvěle fungovala po celou dobu. Jaká tedy je třetí série, která dorazila na Netflix v pátek 5. listopadu?

Nové postavy, které vše zkomplikují

Ne všechno už funguje tak dobře jako dřív, ale tvůrci Carlo Bernard, Chris Brancato a Doug Miro diváka stále dokáží udržet u obrazovky klidně i několik hodin. Vracejí se staré tváře, které už dobře znáš a víš, co od nich můžeš čekat, ale také oživení v podobě nových postav, které vše ještě více zamotají a zkomplikují.

Narcos: Mexiko Luisa Rubino

Hlavní vypravěčkou příběhu je ve třetí sérii Andrea Nuñez (Luisa Rubino), mazaná redaktorka novin La Voz, která se odvážně snaží bojovat proti korupci a odhalovat propojení mezi mafií a politiky. Neváhá přitom často využít ženských zbraní a pěkného úsměvu. Přestože jde o docela sympatickou postavu, není až tak výrazná a zároveň herecky přesvědčivá. Patří k těm „nudnějším“ vedlejším postavám, které jsou v seriálu pouze do počtu. Těch je v této sérii bohužel více.

0/10
Zpět