Podle odborníků je to velká reklamní příležitost, na které dokáže společnost dobře vydělat.
Podle výzkumu odemykají lidé své mobilní telefony více než 100krát za den a často při tom vidí zamčenou obrazovku. Odborníci tvrdí, že právě tento fakt je velká reklamní příležitost, píše o tom Extremetech.
S touto myšlenkou si pohrála společnost Glance, která působí v zahraničí již několik let. Pečuje o plnění sponzorovaného obsahu od mnoha výrobců, který se zobrazuje na telefonech. Společnost údajně míří do USA a spolu s partnerskými operátory a telefony by mohla být na trhu již v nejbližších měsících.
Utha le re baba! 😰 Mere deadlines ko 🤥
— Glance (@glancescreen) July 7, 2022
Aake chill karo on Glance Live!#GlanceLive #HarPalHappening #Entertainment #LiveStreaming pic.twitter.com/BEphd94iaU
Glance je dceřinou společností mobilní marketingové firmy Inmobi se sídlem v Indii. Její zamčená obrazovka se zobrazuje na více než 400 milionech Androidů v Asii a nahrazuje tu standardní, na kterou jsme zvyklí například i my v Evropě.
Tato novinka se nejprve zobrazí jako kterákoli jiná uzamčená obrazovka, kdy mají majitelé Androidů stále přístup k upozorněním či rychlým nastavením. Svým nápadem se Glance snaží získat pozornost uživatele zprávami ze zpravodajského kanálu, na kterých vydělává peníze.
– Bruce Willis skončil s herectvím. Toto je jeho 10 nejlepších filmů, které musí vidět každý fanoušek
– Překvap oslavence a pošli místo nudné zprávy tato originální blahopřání k narozeninám
– Nevíte kam jet na výlet? Máme pro vás několik cestovatelských tipů.