Kreativní ředitel italské značky Alessandro Michele tentokrát vsadil na úvahu o identitě a jinakosti. Výsledkem byla show, na kterou jsme nebyli připraveni, ale byla skvělá.
Vedení módního domu Gucci představilo kolekci pro sezónu jaro/léto 2023 originálním způsobem. Na přehlídkovém molu se postupně vystřídalo 68 dvojčat v luxusních modelech z dílny kreativního ředitele Alessandra Michela a jeho týmu.
„Welcome to Twinsburg,“ znělo v pozvánce, kterou hosté obdrželi den před show v sídle značky. Lidé nevěděli, co mají očekávat, ale výsledná přehlídka byla skvělá.
Vystoupení s názvem Gucci Twinsburg si pohrávalo s myšlenkou reflexe, zkoumalo naše představy o realitě, ale i o sobě samém. Michele odprezentoval svou lásku k poctivému krejčovskému řemeslu, k tradicím a k venkovskému prostředí, lesk filmových kostýmů, půvab červeného koberce i atraktivní sportovní linie.
Ze všech návrhů byly nejzajímavější tmavomodré obleky s jemnými pruhy, jejichž kalhoty byly doplněny o podvazkové pásy, nadrozměrné kožené bundy, trenčkoty, které sahaly až na zem, svěží kalhotové kostýmy s barevnými motivy či doplňky v podobě okázalých šperků přes tvář. Samotnou kategorií byly kabelky, kdy Michele vytáhl archivní kožené modely, které odkazovaly na historii módního domu spojenou s jezdectvím.
Součástí kolekce byly také motivy z filmu Gremlins, například v podobě postavy Gizma s koženými popruhy ukryté v kabelce. Infantilní motivy jsou součástí Michelovy identity od začátku jeho kariéry v italském módním domě – vzpomeň si na modely s grafickými potisky z pohádky Mickey Mouse či trička s kačerem Donaldem.
„Jsem synem dvou matek. Máma Eralda a máma Giuliana sdílely genetickou sounáležitost, ale především intimitu, která byla pro ostatní nedostupná,“ řekl brzy již 50letý italský návrhář. Možná i proto vsadil při tvorbě na úvahu o identitě a jinakosti.
Michele předvedl další skvělou ukázku své důkladné dokonalosti a geniality. Vychutnej si záznam z přehlídky, na kterou jen tak nezapomeneme. Jednotlivé siluety z kolekce jaro/léto 2023 najdeš v online obchodě i v kamenných obchodech italského módního domu. Ceny jsou opět pořádně vysoké.