Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
21. října 2022 18:28
Čas čtení 0:44
Richard Balog

Amazon vstupuje na trh s luxusním zbožím ve velkém stylu. Dostupné jsou kabelky Hermès či Chanel i hodinky Rolex

Amazon vstupuje na trh s luxusním zbožím ve velkém stylu. Dostupné jsou kabelky Hermès či Chanel i hodinky Rolex
Zdroj: What Goes Around Comes Around
MÓDA AMAZON MÓDA
Uložit Uložené

Společnost What Goes Around Comes Around přináší do nabídky online obchodu Amazon výběr svých nejlepších použitých produktů, jako jsou například kabelky Hermès Birkin či hodinky Rolex Datejust v různých vyhotoveních.

Společnost Amazon vstoupila na trh s luxusním zbožím v rámci partnerství s uznávaným prodejcem What Goes Around Comes Around, píše Highsnobiety. Produkty jsou dostupné v online obchodě Luxury Store od čtvrtka.

V nabídce jsou kromě dekorativní kosmetiky či nových ready-to-wear kolekcí známých značek také nedostupné vintage produkty z druhé ruky v podobě kabelek Chanel, Hermès, Gucci, Prada nebo Louis Vuitton. Třešničkou na dortu jsou hodinky Rolex Datejust v několika provedeních.

What Goes Around Comes Around What Goes Around Comes Around What Goes Around Comes Around
Zobrazit galerii
(3)

V nabídce najdeš přibližně 500 položek, přičemž jejich počet bude více než čtyřnásobný během následujících dvou měsíců. Celý sortiment zajišťuje tým firmy What Goes Around Comes Around, která vznikla v roce 1993 a patří mezi lídry na trhu v oblasti použitých luxusních vintage kabelek, šperků, doplňků a oděvů.

WGACA má kromě silného postavení v online prostoru také kamenné obchody v New Yorku a Los Angeles. „Vždy jsme byli distributorem značek, které nechtěly být distribuovány,“ řekl na konto spolupráce s Amazonem spoluzakladatel Seth Weisser.

Vedení Amazonu v minulosti oslovilo samotné konsorcium LVMH ve snaze prodávat značky jako Louis Vuitton, Fendi a podobně. Bernard Arnault žádost zamítl a maloobchodního prodejce obvinil, že podporuje prodej napodobenin a tím terorismus.

Anketa:
Jedná se o dobrý krok, jak přiblížit lidem nedostupný sortiment od módních domů?
Ano, konečně.
Ne, nedostupnost přidává těmto produktům na výjimečnosti a atraktivitě.
Ano, konečně.
59 %
Ne, nedostupnost přidává těmto produktům na výjimečnosti a atraktivitě.
41 %
Domů
Sdílet
Diskuse