Společnost What Goes Around Comes Around přináší do nabídky online obchodu Amazon výběr svých nejlepších použitých produktů, jako jsou například kabelky Hermès Birkin či hodinky Rolex Datejust v různých vyhotoveních.
Společnost Amazon vstoupila na trh s luxusním zbožím v rámci partnerství s uznávaným prodejcem What Goes Around Comes Around, píše Highsnobiety. Produkty jsou dostupné v online obchodě Luxury Store od čtvrtka.
V nabídce jsou kromě dekorativní kosmetiky či nových ready-to-wear kolekcí známých značek také nedostupné vintage produkty z druhé ruky v podobě kabelek Chanel, Hermès, Gucci, Prada nebo Louis Vuitton. Třešničkou na dortu jsou hodinky Rolex Datejust v několika provedeních.
V nabídce najdeš přibližně 500 položek, přičemž jejich počet bude více než čtyřnásobný během následujících dvou měsíců. Celý sortiment zajišťuje tým firmy What Goes Around Comes Around, která vznikla v roce 1993 a patří mezi lídry na trhu v oblasti použitých luxusních vintage kabelek, šperků, doplňků a oděvů.
WGACA má kromě silného postavení v online prostoru také kamenné obchody v New Yorku a Los Angeles. „Vždy jsme byli distributorem značek, které nechtěly být distribuovány,“ řekl na konto spolupráce s Amazonem spoluzakladatel Seth Weisser.
Vedení Amazonu v minulosti oslovilo samotné konsorcium LVMH ve snaze prodávat značky jako Louis Vuitton, Fendi a podobně. Bernard Arnault žádost zamítl a maloobchodního prodejce obvinil, že podporuje prodej napodobenin a tím terorismus.