Hledání lásky bez oblečení i bez přetvářky. To nabízí nový pořad, ve kterém zábrany jako by neexistovaly. Jak komentuje show diváctvo?
Nahá seznamka odstartovala minulý týden a hned premiérový díl sledovalo neskutečných 177 tisíc diváků a divaček a tím se Óčko stalo nejsledovanější televizí. Nejvíc pořad sledovali lidé ve věku 15-24 let. V této unikátní dating show si účastník vybírá partnera či partnerku z pěti zcela nahých těl, která se postupně odhalují odspoda nahoru. Nahota je tady prostředkem k otevřenému dialogu o vztazích, těle a intimitě bez předsudků.
V prvním díle se představila rozvedená Mirka z Valašska, která pracuje v továrně na výrobu výbušnin. Na lásku ale nezanevřela, a to se jí vyplatilo. Dala se v pořadu dohromady s řezníkem Josefem z Vlkoše. Jako pár pak dorazili i na slavnostní premiéru. Mirka si vztah nemůže vynachválit.
„Jsme rádi, že pořad Naked Attraction Česko & Slovensko odstartoval s tak velkým zájmem a že oslovil diváky napříč věkem i všemi regiony stejně pestře, jako jsme vybírali jednotlivé účastníky, kteří se v průběhu jednotlivých epizod rozhodli hledat lásku bez filtrů a bez cenzury,“ říká programový ředitel Óčka Alexandr Guha.
Diváky pořad baví svou autenticitou a nevšedností. Najdou se ale i tací, kteří k němu mají výtky. „Tak takový bizár jsem už opravdu dlouho neviděl, takhle stydno při sledování mi za cizího nikdy nebylo,“ psal jeden z diváků.