Očekávaná modernizace oficiálně proniká na povrch s plejádou novinek.
Nejmenší a zároveň nejlevnější Porsche bez střechy se podle plánů dočkalo faceliftu, který toho změnil skutečně hodně, zejména na dosavadní poměry značky. Hned v úvodu je třeba říci, že po této modernizaci si Boxster ke svému názvu přibírá číslici 718, která odkazuje na někdejší závodní model. Návaznost však není jen tak náhodná, 718ka z 50. let totiž pod kapotou schovávala čtyřválcový motor, no a ten je pointou právě nového Boxstera. Nedávné spekulace se totiž naplnily, a tak novinka dává sbohem atmosférickým šestiválcům, nakolik dává přednost přeplňovaným čtyřválcům. Tato skutečnost rozhodně na první pohled nepotěší, kompetentní ze strany automobilky to však vidí jinak. Facelift nejenže přidá 35 koní a 60, respektive 100 N.m, obměna agregátů zaručí větší pružnost a odezvu motoru, a to zejména v oblasti nízkých a středních otáčkách, což se podepsalo pod lepším časem samotného zrychlení. Základ nabídne dvoulitrový čtyřválec s výkonem 300 koní a 380 N.m, zatímco silnější verze S disponuje 2,5litrovým čtyřválcem se silou 350 koní a 420 N.m. První jmenovaný dokáže s PDK převodovkou a příplatkovým paketem Sport Chrono atakovat hranici 100 km/h již za 4,7 sekundy, zatímco druhý zmiňovaný jen za 4,2 sekundy.
Pro srovnání, špičkový 380koňový Cayman GT4 s 3,8litrovým šestiválcem tuto disciplínu zvládne „až“ za 4,4 sekundy. Radikální downsizing navíc zaručil třináctiprocentní pokles v případě spotřeby - 6,9, respektive 7,3 l/100 km v kombinovaném cyklu. Kromě toho došlo ke změně rozložení hmotnosti, přičemž podvozek jako takový údajně vystupuje ještě sportovnějším dojmem. No a v neposlední řadě zde máme výraznou měrou aktualizovaný vzhled, a to až v takové míře, že na tolik změn nejsme ze strany Porsche zvyklí ani při mezigeneračních obměnách modelů natož při faceliftu. Přední část je prakticky zcela nová, neboť kromě nového nárazníku jsme svědky jinak tvarovaných bi-xenonových světlometů s efektní grafikou sestávající z LEDek. Změnám se nevyhnuly ani prahy, kliky dveří či boční nasávací otvory. Vzadu dominují poměrně netradiční světlomety s čirou optikou, které jsou navíc spojeny jakýmsi mini spoilerem, uprostřed kterého je nápis Porsche. Interiér nabízí kvalitnější materiály a zpracování, pozměněné výdechy klimatizace, ale i samotný volant. Cenové relace začínají na německém trhu při částce od necelého milionu a půl, respektive něco málo přes 1 780 000 korun za silnější Sko.