Ve známém německém showroomu Audi se nachází další zajímavý kousek.
Audi Forum Neckarsulm, tedy showroom ingolstadtské automobilky, kde mají ve zvyku vystavovat většinou vrcholné verze jednotlivých modelů, navíc v raritních a zároveň mimořádně zajímavých konfiguracích, vám už určitě něco říká, protože nejednou jsme do jeho útrob nahlédli i prostřednictvím našich stránek - žlutozlaté RS6 Avant, jablkově zelené Audi RS7 Sportback či R8 ve zlaté fólii. Do rozměrných prostorů se vracíme opět, protože nově se do jeho útrob nastěhovala další exkluzivní zajímavost. Tu ztvárňuje snad nejznámější kombík na světě, tedy ikonická RS6 Avant. Přestože nejde již o vysloveně horkou novinku, ostatně poslední generace je na světě již nějaký ten rok, v tomto případě je ve věci speciální verze, kterou jsme poznali teprve před časem. Jak už asi tušíte, daný exemplář se hrdí dodatkem performance.
Jeho podstatou je upravená 4litrovoá V8, která dává všem čtyřem kolům (v poměru 40:60) výkon až 445 kW / 605 koní, a to za přítomnosti točivého momentu ve výši 750 N.m. Za výkonnostním navýšením (+ 45 koní a 50 N.m) stojí především zcela nová řídící jednotka a funkce krátkodobého zvýšení tlaku turbodmychadel. Taková eresšestka zdolá hranici 100 km / h již za 3,7 sekundy, zatímco maximální rychlost je tradičně omezena na hranici 250 km/h, pokud však vezmeme v úvahu příplatkový paket, maximálka se posune buď na rychlost 280 nebo 305 km/h. Ani teď tomu není jinak a vystavovaný „exponát“ zaujme svou konfigurací. Většinová pozornost se totiž soustředí na netypický modrý lak Polarblau Metallic, kterému sekundují efektní 21" disky charakteristické pro provedení performance. Doménou specialitky jsou následně stříbrné detaily včetně krytů zpětných zrcátek nebo jemně ztmavené přední i zadní světlomety. Zajímavostí přitom je, že již od výroby je tato RS6 vybavena výfukovým systémem z dílny Akrapovič. V dobře známém interiéru nechybí Alcantara, karbonové obklady, ale i výrazné modré švy.