Motor Trend se opět postaral o zajímavý srovnávací test.
Pokud je řeč o silných SUVčkách, už nějaký ten pátek v tomto segmentu kraluje nový počin od Bentley. Samotná automobilka totiž hlásá, že jejich nová Bentayga je vůbec nejvýkonnější, nejrychlejší a zároveň nejluxusnější SUVčko na trhu, což (v jistém slova smyslu) v podstatě platí do puntíku. Ve svých útrobách skutečně ukrývá luxus, jaký v jiném vozidle této kategorie nenajdeme (uvidíme co přinese chystané SUV od Rolls), v rámci maximální rychlosti dokáže ve svém sériovém provedení uhánět až 301 km/h, ale výkonnostně dominuje také. Za masivní přední maskou se nachází obrovský 6litrový dvanáctiválec do W s výkonem 447 kW / 608 koní, což je opět rekordní hodnota. Ano, jistě vás napadne nejvýkonnější verze Modelu X od Tesly, říci však třeba, že v duchu nedávného "skandálu" ani nejsilnější verze P90D s Ludicrous "módem" zdaleka nedisponuje výkonem zhruba 770 koní, jak deklarovala zbrusu nová automobilka. Výkon dvojice elektromotorů se prostě nedá jen spočítat a tak ve výsledku i Tesla přiznala svou chybu a na stránce sama píše o kombinovaném výkonu "jen" 397 kW / 540 koní. V americkém Motor Trend slovo dalo slovo a shodou okolností postavili právě tyto exkluzivní SUVčka bok po boku na startovní čáru, aby otestovali (mimo jiné), jak si budou obě monstra počínat ve sprintu.
Jak se ukázalo a zároveň i předpokládalo, přítomnost velkého točivého momentu, který je dostupný v podstatě od úplného začátku, vystřelil Model X do popředí a nakonec tento "drag race" i vyhrál. Test obou vozů následně pokračoval, přičemž jeho obsah a hodnocení si můžete prohlédnout na přiloženém videu, pozornost je však třeba věnovat i malé vsuvce. Její podstatou jsou 2 exempláře 241koňové Alfy Romeo 4C, konkrétně v otevřené verzi Spider. Pointou však bylo, že jeden z nich stál na přívěsu, který byl zapřažen právě za přítomným P90Dčkem s pohonem všech kol. Div se světě, několika tunová souprava, tedy i za přítomnosti těžkého přívěsu a přibližně tunu vážícího sporťáku, závod i tak vyhrála.