Více než 5 minutová rekapitulace celé reklamní kampaně, která stojí za finančním úspěchem Deadpoola.
Roky odmítání filmu, roky přesvědčování v podání Reynoldse a spol. aby do toho Fox šel. Dnes je již každému jasné, že rozhodnutí nalít do Deadpoola pár milionů bylo více než jen správně. S rozpočtem 60 milionů (netušíme, kolik mohla stát veškerá ta reklama) vydělala komiksovka s originálním konceptem 782 milionů dolarů a stala se tak nejvýdělečnější „erkem“ v historii filmu. Za co může Fox děkovat takovému úspěchu? Jednak samotnému Reynoldsovi, který film propagoval na každém kroku a že to dělal bravurně, jednak reklamnímu oddělení, které vypracovalo geniální strategii prodeje a propagační masáže. Celé vám to v úžasném videu shrne sám Ryan Reynolds. Myslíte, že dvojka má šanci překonat pomyslnou hranici miliardy dolarů vydělaných v kinech?