Trefné a ještě i humorné.
Na pracovní pohovor je třeba se předem patřičně připravit, vybrat si vhodné oblečení a být schopen odpovědět na jakékoli otázky, které by před tebe potenciální zaměstnavatel mohl položit. Ilustrátor Leonid Khan však při spolupráci s portálem Bright Side zapojil své mozkové buňky a dobře se pobavil na účet známých světových společností. Zástupce firem jako Apple, Starbucks, IKEA či Samsung postavil do pozic odpovídajících aktuálnímu vývoji společenské situace, takže v Applu se na pohovoru odebíraly z balení smartphonů i celé nabíječky a v Samsungu prý sháněli nové pyrotechniky. Nejuniverzálnější pracovní pohovor byl nakonec i tak ten, ve kterém se o práci ucházel rodinný příslušník šéfa celé společnosti, o čemž by zřejmě mohli vyprávět i mnozí čeští personalisté. A možná i ne, vždyť proč by rodinný příslušník chodil na nějaký pohovor.