Sociální síť fastfoodu Wendy's byla zdrojem skvělé zábavy.
Sáhodlouhé komunikace o produktech mezi zákazníky a prodejci bývají velmi často vynikajícím zdrojem zábavy, jak jsme se nedávno mohli přesvědčit například na facebookové stránce Telekomu. V tomto případě však jde o spor mezi zákazníkem a fastfoodem Wendy's, který se pyšní tím, že jejich maso nebývá zmrazené. Jejich zákazník s tím však nesouhlasí a je schopen se o tom pohádat. Zaměstnanec, který má sociální síť Twitter na starosti, však zachoval chladnou hlavu a vtipným způsobem nespokojeného zákazníka stírá, přičemž získal množství srdíček a retweetů. Vše dospělo až do momentu, kdy přihlížejícím přišly zaměstnancovy reakce natolik vtipné, že ho požádali, aby si dělal legraci i z nich. Pokud máš zájem o nepřeložený originál, najdeš ho zde a zde.