Oblíbená sladkost se objeví ve čtyřech limitovaných obalech.
Známá a oblíbená tyčinka Kofila sice téměř vůbec nezměnila svou recepturu již od roku 1923, zato však poměrně často mění svůj obal. Tentokrát si jej však nenavrhli sami. Vlastník, společnost Nestlé, vyhlásil ve spolupráci s organizací Czechdesign soutěž na nové obaly Kofily, informoval portál strategie.hnonline.sk. Jako výsledek celé akce byly vyhlášeny až čtyři vítězné projekty designérů, které budou Kofilu reprezentovat. Kofila původně měla být balena pouze v jednom z návrhů, kvalita některých návrhů byla však natolik překvapivá, že jinak než na pozici vítězů nemohli skončit ani další návrhy na balení. Tyčinka je tradičně žlutá již velmi dlouhou dobu, a tak designéři úmyslně navázali na tuto předem vyšlapanou stopu. Sladkosti v následujících baleních však budou limitované, objeví se pouze v počtu dvou milionů kusů, a to jen na území Česka či Slovenska.