Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
9. března 2017 v 18:39
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Kultovní tyčinka Kofila získala nové balení. Elegantní obaly pocházejí od špičkových designérů

ZAJÍMAVOSTI SLOVENSKO
Uložit Uložené

Oblíbená sladkost se objeví ve čtyřech limitovaných obalech.

Známá a oblíbená tyčinka Kofila sice téměř vůbec nezměnila svou recepturu již od roku 1923, zato však poměrně často mění svůj obal. Tentokrát si jej však nenavrhli sami. Vlastník, společnost Nestlé, vyhlásil ve spolupráci s organizací Czechdesign soutěž na nové obaly Kofily, informoval portál strategie.hnonline.sk. Jako výsledek celé akce byly vyhlášeny až čtyři vítězné projekty designérů, které budou Kofilu reprezentovat. Kofila původně měla být balena pouze v jednom z návrhů, kvalita některých návrhů byla však natolik překvapivá, že jinak než na pozici vítězů nemohli skončit ani další návrhy na balení. Tyčinka je tradičně žlutá již velmi dlouhou dobu, a tak designéři úmyslně navázali na tuto předem vyšlapanou stopu. Sladkosti v následujících baleních však budou limitované, objeví se pouze v počtu dvou milionů kusů, a to jen na území Česka či Slovenska.

Kultovní tyčinka Kofila získala nové balení. Elegantní obaly pocházejí od špičkových designérů
Zdroj: Nestlé / Kofila
Domů
Sdílet
Diskuse