Fast fashion prodejci z nákupního centra nepřestávají s kopírováním.
Originalitu ze Zary jsme ti ukázali teprve nedávno a rovněž se pouze před pár dny odehrával velkolepý festival Coachella. O tom, jak se na otevření sezóny vystrojily celebrity jsme ti přinesli článek také, ale právě k festivalu se váže každoroční kolekce Hennes & Mauritz, která nese tradiční název „H&M Loves Coachella“. A v té pánské se nachází velmi nepovedený kousek.
Tričko je v prodeji na oficiální stránce za 299 Kč
H&M se zcela jednoznačně inspirovalo, ba dokonce úplně okopírovalo Kanyeho merchandise triček a mikin k jeho šňůře koncertů s albem The Life of Pablo a k pop-up obchodům po celém světě. Ty se těšily obrovské oblibě veřejnosti a vidět jsi je mohl vícekrát, než by to mělo být přípustné. Nápis na prsou a na zádech stejným gotickým písmem nebude pravděpodobně pouze shoda náhod.
Verdikt si urči sám, avšak my rozhodně neuznáváme designérskou neoriginalitu spočívající v ostudném propůjčování cizích nápadů. Když už se totiž živíš tvůrčí činností, měl bys přinášet něco nového a kreativita by měla pramenit odjinud než z nejvyhypovanějších trendů.