Vztahy s cestujícími na úrovni.
Letecké společnosti zažívají v posledním období bouřlivé časy. Obrovský skandál aerolinky United, která násilně vytáhla cestujícího ze svého letadla, rezonoval v médiích několik týdnů, ale naštěstí se ve světě letadel najdou i společnosti, které si raději zakládají na pozitivním vnímání. Pilot americké společnosti Southwest na své pozici pracuje už dlouhých 22 let od momentu, kdy odešel z amerických vzdušných sil a během let své aktivní kariéry si důsledně počítal, kolik pasažérů už přepravil. Před pár dny se mu tedy slavnostně podařilo překonat hranici milionu cestujících a při této příležitosti si připravil menší překvapení. Nejdříve cestujícím vysvětlil, co se děje a pak vybrané pasažérce, která byla určena zřejmě na základě nákupu své letenky, odevzdal láhev šampaňského společně s obálkou, v níž se nacházela přesná finanční částka, jakou za svou letenku žena zaplatila. Roztomilý pilot se pak vysmátý vrátil zpět do kabiny a letadlo se mohlo vydat na cestu, ale pasažéři měli ještě dlouho úsměvy na rtech.