Doufáme, že si každý alespoň k něčemu přišel.
Pouhý den předem ohlásil streetwearový gigant Supreme osm míst z celého světa, ve kterých se v poslední červnový den prodávala nejočekávanější kolekce probíhajícího roku ve spolupráci s Louis Vuitton. Mezi pop-up prodejnami nemohlo samozřejmě chybět ani Tokio, protože právě japonští fanoušci patří mezi ty největší milovníky skateboardové značky. To potvrdili i dnes na samotné akci, kdy jich už přes noc čekaly v řadě před prodejnou celé stovky. Fronta pokračovala dál a přesáhla neuvěřitelných 7500 lidí čekajících jen na svůj vysněný kousek. O tento pohled se podělil na svém oficiálním Instagramu i kreativní ředitel módního domu Louis Vuitton, Kim Jones.
Untitled from Weltedboots on Vimeo.
Špatně na tom nebylo třeba ani Los Angeles a ostatní destinace
Dlouholeté fanoušky určitě nepotěšily cenovky, o které se postaral Louis Vuitton, avšak to rozhodně nevadí spekulantům z celého světa, aby tyto kousky prodávali na různých aukcích za desetitisíce až statitisíce korun. Největším lákadlem byly bez pochyb oblíbené box logo mikiny a trička, jejichž hodnota rázem stoupla o více než 200 %. A to se zatím na internetu neobjevily kufříky a ostatní větší zavazadla, jejichž samotná prodejní cena byla nastavena až na pětimístné částky.
Cena za toto tričko začína na 26 tisíci korunách
Mikina je ještě několikanásobně dražší
I přes limity kupujícím si nedokážeme představit v co doufal takový stý nebo dvoustý zákazník, natož tisící a vůbec ne ti ostatní za ním. Rádi bychom věřili, že si všichni přišli na své, i když je to až příliš absurdní tvrzení. Supreme už tradičně zase jednou popletlo hlavu tisícům lidí po celém světě a všechno to teprve začne, když po čase tyto unikátní kousky ještě naberou na hodnotě. Osm měst a jediný den prodeje totiž udělají své.