Futuristický design a hybridní technologie v letním podání.
Ve smyslu menších či větších změn v rámci „íčkové“ řady od BMW se vylepšenou technikou pyšní už nejen nedávno modernizovaná i3, ale už i model i8. Ten zastupuje světově nejprodávanější plug-in hybridní sportovní vůz, který v roce 2014 nejen svou technikou, ale i designem vskutku ohromil svět. Od té doby sice uběhlo pár let, atypičnost i8 nepominula. Mezitím však dochází k drobným zlepšením, která zároveň doprovází příchod verze s dodatkem Roadster. Její podstatou je elektricky ovládaná plátěná střecha, kterou lze otevřít, respektive zavřít během 15 sekund, přičemž celý proces funguje až do rychlosti 50 km/h. Sofistikovaný mechanismus zajišťuje schopnost složit střechu do kompaktního tvaru, díky čemuž se dokáže v zadní části uložit ve vertikální poloze.
Otevřená varianta si přitom nadále ponechává své nahoru se vyklápějící dveře, dokonce, v tomto případě jde o jejich bezrámové provedení. BMW i8 Roadster váží 1595 kilogramů, charakteristickým poznávacím znakem „faceliftu“ přitom bude dvojice nových barevných odstínů – E-Copper a Donington Grey. I nadále jde o vozidlo s hliníkovým podvozkem a prostorem pro pasažéry, který je vyroben z plastů vyztužených uhlíkovými vlákny. Obě karosářské varianty využívají progresivní optimalizovanou technologii BMW eDrive, která zahrnuje vysokonapěťovou baterii s výrazně rozšířenou kapacitou článků a kapacitou uchovávání energie, jakož i elektromotor, který generuje vyšší maximální výkon.
Celková kapacita lithium-iontové baterie se nově pohybuje mezi 7,1 a 11,6 kWh. Elektromotor má tedy k dispozici více energie, mezitím proto dochází i k navýšení maximálního výkonu o 9 kW/12 koní na 105 kW/143 koní. Čistě na elektrický pohon dokáží obě i8, jak Coupé, tak i Roadster, uhánět rychlostí až 120 km/h (v režimu eDrive), následně se připojí benzínový agregát. 1,5litrový tříválec dosahuje maximálního výkonu 170 kW/231 koní a 320 Nm, kombinovaný výkon soustavy tak pro modelový rok 2018 představuje hodnotu 275 kW/374 koní. Akcelerace na stovku trvá verzi Coupé 4,4 sekundy, Roadster vysprintuje na rychlost 100 km/h za 4,6 sekundy. V obou případech je maximální rychlost elektronicky omezena na 250 km/h. BMW uvádí průměrnou spotřebu na úrovni 1,9; respektive 2,1 litru na sto kilometrů, je však jasné, že v reálném provozu to bude o něco více.