Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
3. ledna 2018 v 16:10
Čas čtení 0:00
Antonín Havlík

Snapchat uspořádal novoroční večírek za 84 milionů, jeho účastníkům ale zakázal snapovat. Své momentky proto sdíleli na Instagramu

TECH
Uložit Uložené

Nikdy neblokuj stěžejní funkci své aplikace na velkolepé party, když ji sám pořádáš.

Snapchat uspořádal novoroční mejdan v Los Angeles, na který směli pouze zvaní. Na velkolepé party pro 5 tisíc lidí, kam přišli zaměstnanci a jejich rodinní příslušníci, přátelé a známí vystoupil mimo jiné např. Drake nebo Diplo. Uspořádat takovou akci vyšlo Snap Inc. na 4 miliony dolarů (84,5 milionů korun).

Bizarnost celé události přitom vězela v absurdním zákazu: Zakladatel a generální ředitel společnosti Evan Spiegel z novoročního večírku zakázal snapovat po celou dobu jeho trvání. Funkce fotoaparátu se v aplikaci Snapchat, na které sám zbohatl a která je postavená na rychlém sdílení okamžiků, zablokovala a nešlo ji pro tento účel využívat.

Před zahájením události byli hosté požádáni, aby si nechali své telefony doma. Pásky, které pak dostali po příchodu na svá zápěstí, nesly nápis „žádné fotografie“. Organizátoři akce chtěli pozvané donutit, aby byli offline a užívali si každého okamžiku v reálném životě. Tohoto „velkorysého“ úmyslu však návštěvníci nevyužili a fotografie i videa sdíleli na konkurenční službě – na Instagramu.

Hello 2018.

Příspěvek sdílený Tamara Latta (@tamara___reports),

Snapchat uspořádal novoroční večírek za 84 milionů, jeho účastníkům ale zakázal snapovat. Své momentky proto sdíleli na Instagramu

Kvůli funkci Instagram Stories, kterou se Instagram od žlutobílého konkurenta bez okolků inspiroval, přitom Snapchat přestalo používat velké množství uživatelů a firmě se teď po ekonomické stránce příliš nedaří. Následující graf ukazuje srovnání obou služeb v červenci 2017, kdy dosáhl Instagram 250 milionů aktivních uživatelů denně:

Snapchat uspořádal novoroční večírek za 84 milionů, jeho účastníkům ale zakázal snapovat. Své momentky proto sdíleli na Instagramu

Pokud by tedy kalifornská společnost Snap Inc. tuto okázalou párty raději neorganizovala, mohla být ve ztrátě „pouhých“ 439 milionů dolarů.

Domů
Sdílet
Diskuse