Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
26. ledna 2018 13:04
Čas čtení 0:00
Radka T.

Nutellu prodávali ve Francii ve slevě o 70 %, lidé se z toho zbláznili. Nechyběly rvačky, tlačenice a hysterie

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Lidé se rvali, tahali za vlasy i oblečení a tlačili, jako kdyby jim šlo o život. Neušetřili ani starší.

Pokud jde o výrazné slevy v obchodech, lidé se někdy dokáží chovat šíleně a hystericky. Aktuálně to dokázala i situace z francouzských supermarketů, kde se dala koupit Nutella za směšné nízkou cenu.

Síť obchodů Intermaché se rozhodla prodávat Nutellu v slevě o 70 procent. Místo 4,50 eur stála jen 1,40 a lidé se z toho zbláznili. Dostat sladkou pochoutku za výrazně nižší cenu totiž vedlo v supermarketech k násilným scénám a zasahovat musela i policie. Lidé se totiž rvali, tahali za vlasy i oblečení a tlačili, jako kdyby jim šlo o život. Neušetřili ani starší lidi, kteří si kvůli touze ukořistit si levnou Nutellu také zažili své.

Hysterické reakce zákazníků pohoršily i samotné zaměstnance obchodů. Jeden z nich poznamenal, že ačkoliv se snažili dostat mezi kupující, ti je po celou dobu odstrkovali. Další zaměstnanci uvedli, že lidé se chovali jako zvířata.

Zlevněné zásoby Nutelly se rozebraly do 15 minut a jeden zákazník odešel z prodejny s monoklem, další s krvavou rukou. Podobné scény zaznamenali po celé Francii a někteří je označili za nepokoje.  

Francouzská specialistka na chování zákazníků Sophie Chevalier uvedla, že něco podobného je v zemi jako Francie neobvyklé a dalo by se to očekávat spíše od zemí, kde je nedostatek základních potravin.

K situaci vydala stanovisko i Nutella, která vyjádřila politování nad reklamou a jejími důsledky. Společnost Intermaché obvinila z chaosu. Řetězec supermarketů prohlásil, že je překvapen, co nabídka způsobila, hlavně rvačky v obchodech, a omlouvá se nepříjemné situace, které zákazníci museli zažít.

Domů
Sdílet
Diskuse