Druhá karosářská varianta se stává realitou.
Nová 508 zaujala už na autosalonu v Ženevě, kde patřila mezi ty největší a nejočekávanější novinky. Peugeot přišel mezigeneračně opět s revolučním designem, který ve výsledku neznamená jen velmi atraktivní křivky, ale i decentní změnu koncepce – ze čtyřdveřového sedanu se stal pětidveřový liftback se siluetou kupé. V těchto dnech nás Francouzi seznamují s druhou, ještě praktičtější karosářskou variantou, tedy verzí kombi, která si k názvu připisuje písmena SW.
I v tomto případě evidujeme decentní inspiraci u vozidel typu Shooting Brake, protože zadní část dostala díky jinému sklonu střechy o něco sportovnější a stylovější podtón. Jednotlivé estetické prvky z liftbacku (nebo chcete-li fastbacku) si zachovává i kombi, to však přináší více místa – zavazadlový prostor nabízí 530 litrů. Paradoxně to je o 30 litrů méně než v případě předchůdce a zároveň jde v rámci třídy o výrazně podprůměrný údaj, Peugeot však tentokrát upřednostnil design.
Ten je však opravdu úchvatný, některá média dokonce označují 508 SW za nejkrásnější kombi na trhu. Kromě siluety a několika ozdobných prvků zaujme i skutečnost, že i verze kombi disponuje bezrámovým řešením dveří, což je v daném segmentu vskutku vzácné. Součástí příplatkové výbavy jsou adaptivní full-LED světlomety, po vzoru německých automobilek se do nabídky začlení i estetické pakety, které dokáží například chromové detaily zabalit do černé barvy.
Uvnitř najdeme prakticky všechno tak, jak je tomu v klasické variantě, nechybí proto i-Cockpit, tedy plně digitální budíky, malý volant a futuristický návrh palubní desky. 508 se chlubí nočním viděním, monitorováním slepého úhlu, 10 reproduktory či parkovacím asistentem nebo systémem držení vozidla v pruzích. Pod kapotou najdeme ty samé motory – benzinový agregát 1,6 PureTech (132 kW, respektive 165 kW) a nakonec 1,5 turbodiesel s výkonem 95 kW a dvoulitr s výkonem 118 kW, respektive 132 kW. Autosalónová premiéra se odehraje na podzim v Paříži.