Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
1. července 2018 v 16:01
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

I ženy mají chlupy, tak se netvařme, že ne. Odvážná reklama bojuje proti předsudkům a tvrdí, že dívky nemají co skrývat

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Reklama, ze které budeš mít opravdu dobrý pocit.

Progresivitu 21. století je i o posouvání hranic a boji proti předsudkům. I přesto však lidstvo v některých oblastech stále zaostává a jednou z nich je i vnímání lidského těla. Ženy se v komerční společnosti stále idealizují a objektivizují, přičemž je konzumentům obvykle předkládáno jen to nejlepší z nejlepšího. Realita se tak neustále zkresluje, což má za následek, že přirozené věci jako strie či ochlupení se označují za „neženské“ a vůbec nemají místo v běžné konverzaci.

Právě proto vždy způsobí obrovský poprask iniciativa společnosti, od které by člověk automaticky očekával podobně nesympatické konání, která naopak bojuje proti předsudkům a stereotypům. Kosmetická společnost Billie jen před několika dny s obrovským úspěchem zveřejnila reklamu, ve které dává jasně najevo, že ženské ochlupení je zcela běžnou věcí a měli bychom se konečně přestat tvářit, jako by neexistovalo. Mnozí muži dnes mají problém uvědomit si, že se ženy nenarodily jako vystřižené z módních časopisů, a právě tato reklama se vnímání žen ve společnosti snaží změnit.

Domů
Sdílet
Diskuse